Avatar billede lonze Nybegynder
13. januar 2005 - 10:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det billigste bredbånd.

Jeg har adgang via antenne kabel til internet. Er det egentlig det sammen som kabel tv adgang? jeg bor i ishøj der har vi en udbyder men er ikke tilfreds med dette.. Hvilken udbyder er bedst og billigt.?? det skal helst ikke gå for langsomt. :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2005 - 10:36 #1
Ja det er det samme.

Bedst og billigst? Tjae, det kommer jo an på kravene. De billigste er jo med lav hastighed ;)

Men jeg har selv CyberCity 2 mbit til 399/mdr og er meget tilfreds.
Avatar billede lonze Nybegynder
13. januar 2005 - 10:41 #2
det kan du have ret i. kan det bruges via kabel/antenne? og betaler man pr. kvatal??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2005 - 10:41 #3
Du kan evt. kigge på Tiscali Highway, der giver dig en 2 mbit forbindelse til 199 kr/mdr. Dog skal du være opmærksom på at du kun må have en trafik (ind/ud) på 1000 mb (1gb) - hvilket sagtens kan betale sig for nogen.

http://www.tiscali.dk/consumer/highway/
Avatar billede lonze Nybegynder
13. januar 2005 - 10:44 #4
det med trafik ind og ud på de 1000 mb hvad menes der med det? er det hvopr meget det fylder eller hastighed? (undskyld jeg spørger)
Avatar billede lonze Nybegynder
13. januar 2005 - 10:49 #5
Jeg vil helst kunne være på så hele tiden.. og ingen begrænsninger have..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2005 - 10:59 #6
Når du er på nettet går der hele nogle data ind og ud fra din computer. Besøger du en hjemmeside vil der blive sendt nogle data til din computer for at den kan vise denne side, og computeren sender samtidig nogle bekræftelses pakker tilbage til serveren.

Så du skal ligesom vurdere hvad det er du skal bruge internettet til. Tiscalis vurdering er at hvis du blot bruger internettet til at surfe, tjekke mails, messaging osv., er det ikke et problem at holde sig inden for deres grænse.
Hvis du derimod hører meget radio, ser tv-udsendelser, eller andre ting der kræver større mængder data, vil du måske komme i nærheden eller over grænsen på 1 gb.
Avatar billede lonze Nybegynder
13. januar 2005 - 11:05 #7
ok. Jeg ved ikke rigtigt. jeg spiller meget, men min kæreste kan godt lide at surfe, hente små film klip, musik osv. er lidt bange for at det ikke er nok. er det noget du bruger?? altså forbindelsen.. og der var da også noget om man kunne købe 1000 mb ekstra??
Avatar billede lonze Nybegynder
13. januar 2005 - 11:15 #8
Det skal være en forbindelse der ikke køre over tlf linien men via antenne/kabel
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2005 - 11:15 #9
"Grundprisen inkluderer 1000 MB up/download trafik om måneden. Du kan købe 1000 ekstra MB for 59 kr., hvis du har brug for det. Der er dog loft på prisen: du kommer aldrig til at betale for mere end 7000 ekstra MB, dvs. der er fri trafik efter 1000+7000=8000 MB"
Avatar billede janomel Nybegynder
13. januar 2005 - 14:26 #10
Er det arrownet du har?
Avatar billede lonze Nybegynder
14. januar 2005 - 09:55 #11
Ja jeg har haft arrownet eller a+ som det nu hedder.. det ser ud til at det er det der er det billigste..
Avatar billede janomel Nybegynder
14. januar 2005 - 10:07 #12
A+ er ganske udemærke. Dog er der ingen FAQ eller ligende på deres hjemmeside. Men det gør vel ikke det vilde, da du allerede har fundet det bedste sted på nettet til spørgsmål :)
Avatar billede lonze Nybegynder
14. januar 2005 - 10:22 #13
ja a+ er udemærket... nogle gange de har ikke altid helt styr på tingene, men jeg vil give dig ret, hvis det ellers køre så er helt fint, man ved hvad man har at rette sig til..
Avatar billede jensanders Nybegynder
26. januar 2005 - 22:19 #14