Avatar billede exposure Nybegynder
13. januar 2005 - 10:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

USB - mp3 afspiller - Unknown device

Hej

Har lige fået en Creative MuVo V200. Og de første gange jeg skulle sætte den til var der intet problem, men nu siger den bare "Unknown Device" når jeg sætter den til.

Har samme problem med en CanoScan 5000, som heller ikke kan findes.

Har prøvet at installere nogle drivere til mp3'eren men den siger at der ikke er nogen Hardware beskrivelse i driverene.

Er det noget med at skulle afinstallere nogle drivere? Og hvordan gør jeg det?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
13. januar 2005 - 10:26 #1
Hvilket OS? Har du prøvet at sætte driver cd'en i?
Avatar billede milter Ekspert
13. januar 2005 - 11:12 #2
Har du forbundet dem til samme port, som de sad i, da driverne blev installeret?
Avatar billede exposure Nybegynder
13. januar 2005 - 13:51 #3
WinXP SP2. (USB 2.0)

Når det handler om MP3'eren så brugte jeg ikke driverne de første par gange, men ja samme port. Har bagefter prøvet de andre porte, men intet resultat.
Avatar billede milter Ekspert
14. januar 2005 - 00:41 #4
Prøv at afinstallere driverne. Det gør du via Enhedshåndtering. Din scanner er der måske som "Billedbehandlingsenhed". Klik på plusset ud for den > Højreklik enheden > Fjern > Der kommer nu en advarsel om, at du er ved at fjerne denne enhed, klik OK til det.

Genstart computeren, og XP vil selv finde driveren igen og geninstalle den, hvis den altså stadig er der.

Når du er i Enhedshåndtering, så kig også på USB-controllere. Klik på plusset og højreklik på alle enheder og se, om der er noget der siger, at det ikke virker. Se også, om din scanner og MuVo optræder her nogen steder.
Avatar billede exposure Nybegynder
14. januar 2005 - 08:38 #5
Okay, fik det til at virke. Svar lige hvis du vil have nogle point
Avatar billede milter Ekspert
14. januar 2005 - 10:15 #6
Takker :)
Avatar billede milter Ekspert
14. januar 2005 - 10:17 #7
Ups, her kommer svaret.
Avatar billede milter Ekspert
19. januar 2005 - 15:19 #8
Der var måske noget, jeg misforstod?