Avatar billede niqe Nybegynder
12. januar 2005 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Langsom brændingsproces

Hej!
Jeg har for nylig været på indkøb i el-giganten og faldt over en billig brænder med 8x til 500kr. som understøtter alle formater.
Samtidig med køb af brænder købte jeg også nogle 8x skiver til en billig penge osse. Men her efter en måned eller sådan noget er min brænder begyndt at brænde utroligt langsomt. Hastigheden falder helt ned til 1.6x og kommer aldrig højere end 2x længere.
Hvad skal jeg gøre? Og når jeg så endelig efter der er gået en time, får brændt mine film så hakker de i det de sidste 20 minutter af filmen(e)..
Skiverne er af mærket verbatim
Brænderen er en 8x brænder som understøtter DVD-R(W) og DVD+R(W)
1.8Ghz hvis det har nogen betydning
120Gb Maxtor harddisk med 8 Mb buffer
512Mbram

W.K.H niqE
Avatar billede corner20 Nybegynder
14. januar 2005 - 12:11 #1
Hvilket Brændeprogram bruger du?
Avatar billede niqe Nybegynder
18. januar 2005 - 17:15 #2
Jeg bruger:
Nero
Alcohol 120%
Alcohol 56&
Den integrerede i wmp og
Winamp

niqE
Avatar billede corner20 Nybegynder
18. januar 2005 - 20:28 #3
Prøv at bruge NERO alene... Det er vigtigt at ingen programmer kører i baggrunden og du ikke er koblet på nette så brændeprocessen ikke bliver "forstyret"! Hvis du vil bryde kopisikringen på DVD film så prøv at downloade en trail version af ANYDVD! Eller prøv en trailversion af DVD-CLONER som klarer det hele både RIP og BRÆND i en procces!