Avatar billede ronni112 Nybegynder
12. januar 2005 - 19:55 Der er 3 kommentarer

Ris / Ros til ny side, ønskes

http://www.psms.dk

Kunne godt tænke mig at få lidt ris/ros på min nye SMS side jeg netop har bakset færdig :)

Kunne godt tænke mig at få ris/ros på følgende ting:
Designet generelt
Overskueligheden
SMS Portalens menu

Når i giver ris/ros så lad være med bare at skyde tingene ned, uden at komme med forslag til forberedninger :)

http://www.psms.dk
Avatar billede pesa Nybegynder
12. januar 2005 - 21:07 #1
1. Pas på med for mange skrifttyper! Du har en ny for hver celle ... Rod!
2. Hvad er pointen med de felter med pile? Hvis det ikke har nogen funktion skal det altså se super lækkert og tjekket ud. Evt. en reference til det at sms'e?
3. Pas på med blinkende reklamer! De skal nødigt tage fokus fra din side der jo er det vigtigste!!!
Avatar billede b_ball Nybegynder
12. januar 2005 - 22:40 #2
Nu er jeg FF bruger og der er en del problemmer.

1. Som pesa nævner er der mange skrifttyper
2. Jeg syntes en del af skriften er for stor
3. Din menu er meget rodet især under sms portal
4. Designet er ok, jeg ved bare ikke lige hvormeget det minder en om sms?!
5. Siden bliver ALT for lang i FF
6. Syntes siden bliver lidt rodet når der er så mange reklamer på
7. Forsiden bliver for bred i FF
8. Jeg syntes også det skulle være muligt at sende gratis smser til andre end Telia kunder ellers skal det stå i navnet "Psms.dk - Gratis sms til Telia kunder" fx.
9. Dine underisder bliver tit for brede til FF

Jeg tror godt jeg kan finde mere hvis det er...
Avatar billede pesa Nybegynder
12. november 2005 - 10:51 #3
Der er vist ikke sket så meget de sidste ti måneder ... Måske spm skulle lukkes nu?