Avatar billede lifo Nybegynder
12. januar 2005 - 15:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad har man lov at bruge IIS til

som det er nu kører jeg med IIS på Win xp pro til udvikling

men mit spørgsmål er hvad har jeg lov til at bruge IIS til
kam jeg sætte en offentlig hjemmeside op på den
eller er den kun til test ?

om jeg skal lave en offentlig hjemmeside og hoste den selv på min win xp og IIS skal jeg så have en mega dyr licens eller ??
Avatar billede overload.dk Nybegynder
12. januar 2005 - 16:05 #1
Mig bekendt kan du bruge den til lige hvad du vil - men du skal dog være opmærksom på at den workstation-versionen (Dvs. xp pro) ikke tillader et ubegrænset antal brugere på, på samme tid, så hvis du har for mange besøgende på én gang så kan du får problemer.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
12. januar 2005 - 16:06 #2
Hvis du skal ud og lave hjemmeside eller lignende, der er ikke begrænset (Fordi de kører med server-versioner af f.eks. windows), så skal du have fat i web-hotel udbyderne.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. januar 2005 - 18:06 #3
Eller selv købe en server version ...
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. januar 2005 - 18:12 #4
... og købe en public IP-adresse. Så har du faktisk din egen webserver.