Avatar billede brian-johansen Nybegynder
12. januar 2005 - 15:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word lukker ned

Hej !
Jeg har det problem at Word lukker ned når jeg klikker på det lille kryds i højre hjørne. Den skulle sådan set kun lukke selve dokumentet ned men den lukker altså hele programmet ned.
Det samme kan også ske hvis jeg lukker outlook ned, så lukker den også word ned.
Dette er rimelig træls er der nogen der ved hvordan man kan ændre det eller skal bare gen installere word.
på forhånd tak
Avatar billede overload.dk Nybegynder
12. januar 2005 - 16:34 #1
Har set problemet på en af mine kammeraters computere, det hjalp dog da vi reinstallerede office pakken igen, men kan selvfølgelig ikke garantere det virker ligeså godt hos dig som ved ham - men vil da anbefale at prøve.
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
14. januar 2005 - 10:27 #2
ok det må jeg prøve