Avatar billede limahl Nybegynder
11. januar 2005 - 17:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IP-telefoni - bedste og billigste

Hello eksperter

Jeg er i den situation at jeg skal flytte pr. 1/2, og mit (fastnets-) teleselskab vil have 900 kr. for ulejligheden. Jeg har lige investeret i en trådløs router og en Centrino bærbar, og derfor er mit spørgsmål:

Hvad kan jeg gøre fastnetmæssigt? Jeg betaler 150 kr/md. i abonnement. hos Telia. Behøver jeg at investere i hardware?

Mvh. Thomas
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. januar 2005 - 18:08 #1
Hejsa
Måske kan du bruge Cybercity - de har bl.a. en kombineret bredbåndsforbindelse og bredbåndstelefoni, og de er billige i oprettelse.
Avatar billede limahl Nybegynder
11. januar 2005 - 23:33 #2
nogen andre forslag? GG
Avatar billede jnm9900 Nybegynder
14. januar 2005 - 18:57 #3
Har selvopsagt mit fastnetabonnement og kører nu telefoni via mit kabeltv bredbånd 256/128. Det fungerer fint. Bruger www.musimi.dk som gateway til almindelige telefonabonnenter. Og minutpriserne er meget rimelige, især hvis du ind i merllem også ringer til udlandet. Og ingen månedlig abonnement.
Avatar billede limahl Nybegynder
17. januar 2005 - 15:00 #4
Jeg har også kigget på Musimi, og jeg vil prøve at skifte dertil. Desværre er der ikke nogen points tilbage, men jeg vil prøve at give dig noget karma..