Avatar billede timozz Nybegynder
11. januar 2005 - 00:38 Der er 11 kommentarer

noob hjælp til dvd brændning.

Skal det virkelig være så svært at få brændt en ski.. dvd skive!

Jeg har opgraderet til Nero 6 for at kunne brænde avi filer til en dvd. Kan ik få skidtet til at virke. Har læst samtlige 1000 af alle vejlledninger herinde. Det er er FOR besværligt.

Er der ikke bare ÉT program der kan lave ALT for mig så jeg ik skal sidde og lave filer og skidt og lort. Vil bare smide en dvd i, vælge kampen mellem danmark og sverige EM, brænde den og kunne se den på mit TV.

Vil ik bruge mere end 50$ på sådan et program. Nero har kostet mig nok.
Ps. er igang med Unlead. Hvis det virker køber jeg fuld version.
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 00:44 #1
http://www.avi-vcd.com/

Konverter.. og brænd.. simpel guide:)
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 00:44 #2
avi skal nemlig konverteres til dvd format først før det duer på dvd
Avatar billede don-d Nybegynder
11. januar 2005 - 00:50 #3
Hvad nu hvis man vil brænde en masse forskellige filer til DVD... Hvilken pakke skal man så købe og behøver man overhovedet at købe noget for at gøre det???? Jeg sidder lige med det samme problem som timozz, så jeg følger lige med i snakken og håber selvfølgelig på at der er en eller anden der har en smart løsning.. (det er ikke lykkeds mig at brænde en eneste dvd endnu) :-(
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 00:52 #4
Avatar billede don-d Nybegynder
11. januar 2005 - 00:57 #5
sorry kalp.. Jeg tror at jeg søger noget i stil med det som timozz skrev om.. ét program der kan lave alt...
Det link du har skrevet ligner mere en guide til hvordan man ripper en dvd... eller er det bare mig der er totalt computer-mongol.. :-)
(det skal lige siges at jeg ikke er det hurtigste dyr i skoven) :-))
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 01:07 #6
don-d:

Til data.. altså filer.. og musik kan denne bruges
http://www.download.com/Easy-Audio-Data-CD-DVD-Burner/3000-2646_4-10346722.html
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 01:08 #7
Avatar billede don-d Nybegynder
11. januar 2005 - 01:09 #8
Har lige rodet lidt med den side du sendte... i bunden kan man trykke på et andet link hvis man bruger Nero.... hvis man følger det, så virker skidtet.... FANTASTISK.... tak for hjælpen...
timozz> håber også du kan bruge det...
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 01:10 #9
don-d:>> Ingen årsag:) glad for det fungere hos dig:)
Avatar billede timozz Nybegynder
11. januar 2005 - 13:53 #10
hey don-d. hvilken en af de der nero tingster brugte du? kan se der er flere af dem.
og kalp, hvis skidtet virker så har du lige reddet en uge for mig!
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 13:54 #11
Det håber jeg da:)