Avatar billede pretorian Nybegynder
10. januar 2005 - 23:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Søger et gif-billede af et kamera.

Som overskriften lyder, leder jeg efter en lille gif-billede som forestiller et lille kamera. Det skal bruges til min nye hjemmeside hvor man skal kunne se et billede/banner, når man laver en mouseover på kameraet..

Er der nogle der ved hvor man kan finde det... eller evt. kan lave et til mig...?

Giver point til det bedste link eller bedre: den der evt. har lyst til at lave et til mig.

På forhånd tak!

/Mads
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 23:14 #1
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 23:28 #2
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Kodak/

tryk på "cameras" for andre modeller og mærker.. men det ville nok se pænere ud med sådan et kamera på et banner
Avatar billede pretorian Nybegynder
10. januar 2005 - 23:39 #4
Gode links fra levich og nopsen, så i deler point. Jeg kunne bruge noget fra begge jeres forslag! tak igen!
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 23:42 #5
selv tak :)