Avatar billede fly3r Nybegynder
10. januar 2005 - 16:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

T630 genstarter

hej!

jeg har haft min Sony Ericsson T630 i 2 dage, og den er begyndt at genstarte konstant, uanset hvad jeg gør. efter den er genstartet er den åben i ca 30 sek. hvorefter den genstarter igen...

jeg har prøvet at opdatere software, lade den ligge og genstarte konstant, hive batteriet ud og lade den ligge uden batteri, og ingen af tingene hjælper

er der evt. andre der har det samme problem??

problemet opstod BTW da den var ved at gemme et billede jeg lige havde taget.

HJÆLP! :D
Avatar billede xodeus Novice
10. januar 2005 - 16:24 #1
Hvordan har du forsøgt at opdatere softwaren i den? har du selv et civ kabel til det? Har du forsøgt med nulstilling af telefonen? har du prøvet 13 sekunders tricket som er ret risikablet men virker mange gange? Har du snakket med SE support?
Avatar billede fly3r Nybegynder
10. januar 2005 - 17:23 #2
lige PT er den til reperation hos SE, men jeg var nede i butikken og få opdateret softwaren... jeg er ikke sikker på hvad du mener med at nulstille den, eller med 13 sekunders tricket...
Avatar billede xodeus Novice
10. januar 2005 - 20:35 #3
13 sekunders tricket gør det at den bliver nulstillet 100%. dette er meget risky for det kan ødelægge softwaren i telefonen. Når du har haft slukket din telefon så pillet du battericoveret af og tænder din telefon i det den begynder at tænde så begynder du at tælle sekunder til 13, når du når 13 så er det bare ud med batteriet. Dette bevirker at kun noget af softwaren bliver lagt i hukommelsen og alle de risky aplikationer og billeder ikke bliver loadet og dermed slettet ud af hukommelsen. mere info om 13 sek trick her http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=25279#post342997
Avatar billede fly3r Nybegynder
10. januar 2005 - 21:12 #4
okay, det har jeg dog ikke prøvet... vidste ikke man kunne det...

men har du hørt om et lignende problem?
Avatar billede xodeus Novice
11. januar 2005 - 18:04 #5
Nej det har jeg ikke, desværre, men man kan ikke forvente fejlfrie telefoner...
Avatar billede fly3r Nybegynder
27. januar 2005 - 22:01 #6
.