Avatar billede jorael Nybegynder
09. januar 2005 - 22:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad er nødvendigt: NAMO - cute ftp

Til at lave en eller to hjemmesider vil jeg bruge NAMO eller tilsvarende. En bekendt har nævnt, at jeg derudover kunne have nytte af programmet "cute ptp". En anden sagde, at jeg skulle få et webhotel med mulighed for php? Hjemmesiden skal være pæn; men også enkel og arbejdet overkommeligt. Hvilke programmer behøver jeg, når jeg gerne vil have tid til andet end at lære nye programmer.
Avatar billede got-it Nybegynder
09. januar 2005 - 22:19 #1
photoshop eller paint shop pro er gode programmer til at lave et design.
Avatar billede moocher Nybegynder
09. januar 2005 - 22:25 #2
Dreamweaver er alletiders til at opbyggehjemmesiden både grafisk og kodemæssigt
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 08:17 #3
Avatar billede jorael Nybegynder
10. januar 2005 - 10:27 #4
Kan photoshop (paint shop) / dreamweawer supplere eller erstatte NAMO?
Og er cute ftp ikke mest til hyppig revision af flere hjemmesider på forskellige servere?

Mest til majsmarken: Er den klaret nu?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 10:29 #5
Det ser bedre ud... Velkomen "tilbage"...
Avatar billede jorael Nybegynder
10. januar 2005 - 20:12 #6
Cute FTP kan vist undværes. Fordelen ved NAMO er bl.a., at det minder om MS Frontpage, som jeg kender lidt til fra mit arbejde. Er en nyere version bedre end den gratis version 3.0? Så er det det med, om php er en god ide?
Avatar billede jorael Nybegynder
13. januar 2005 - 22:19 #7
Dvs. ingen ved, hvad der opnås ved at købe NAMO 5.5 eller 6.0 i sammenligning med den gratis version 3.0. Eller hvor kan man læse om php? De programmer, I nævner, er sikkert bedre, men kræver også mere energi for at lære ordentligt.
Avatar billede jorael Nybegynder
17. juni 2006 - 13:35 #8
Cute FTP er fremragende - og NAMO 3.0 og 5.5 går fint.
Avatar billede jorael Nybegynder
17. juni 2006 - 13:35 #9
Ingen vil jo svare
Avatar billede jorael Nybegynder
20. maj 2007 - 11:13 #10
vi prøver igen at lukke spørgsmålet