Avatar billede morteeart Nybegynder
09. januar 2005 - 16:57 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på thedeathart.dk

Tjaa

Som det meste i denne kategori vil jeg gerne have feedback på den hjemmeside, nærmere betegnet

http://www.thedeathart.dk/

I firefox kører den med xhtml/xml som mime type, og i IE uden da den ikke kan forstå det.
Avatar billede sjatten Nybegynder
09. januar 2005 - 16:59 #1
Designet er meget meget kedeligt, og ikke noget indhold på.

- Jesper
Avatar billede morteeart Nybegynder
09. januar 2005 - 17:02 #2
Ja, fordi jeg vil lave feedback på designet, ikke indholdet.

Kan man få lidt mere konstruktiv end "kedeligt" ?
Avatar billede sjatten Nybegynder
09. januar 2005 - 17:06 #3
1. Fjern de ternede felter i designet, det siger ikke flot ud.
2. Lav en menu med mere grafik / layout.

Der jo sådan set ikke mere og sige?

- Jesper
Avatar billede morteeart Nybegynder
09. januar 2005 - 17:10 #4
Jo, men du behøver ikke foreslå mere, venter på nogle mere konstruktive kommentarer.

Det er jo ikke en counter-strike clan side, meget grafik layout er ikke oplagt til formålet.

"Det ser ikke flot ud", ved du overhovedet hvad konstuktiv betyder ?
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
09. januar 2005 - 17:30 #5
Jeg kan rigtig godt lide dit design, simpelt og stilrent.
En ting der ødelæger hele designet de de rammer rundt om menuerne, efter min mening kal de menuer helt laves om, de passer slet slet ikke til designet.
Lav nogle grafiske menuer eller noget fedt mouseover i nogle dejlige bløde farver.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. januar 2005 - 18:20 #6
kan kun tilslutte mig de 2 andre, menuen passer slet ikke ind.

Derudover synes jeg designet er meget enkelt, og kunne godt bruge en enkelt farve mere efter min mening.

Ellers er der ikke det store at vurdere da der netop ikke er så meget grafisk.

Men pæn side, men mangler en ordenlig menu.
Avatar billede morteeart Nybegynder
09. januar 2005 - 18:56 #7
okay, vil prøve at redesigne en menu :)

sjatten -> vær så venlig at skrive navn og spørgsmålsnummer på når du giver dårlig karma, og skriv nogle konstuktive kommentarer, ellers er det bare spam.

Og så er du spammer og spammer fortjener 10-20 års fængesel. (får de vistnok også i USA her for tiden)
Avatar billede zarthax Nybegynder
09. januar 2005 - 21:43 #8
er ved at lure, vent venligst på mig. Tager ikke ret lang tid,...

//zarthax//
Avatar billede zarthax Nybegynder
09. januar 2005 - 21:53 #9
Prøv at dæmpe den blå farve en smule, mere grå... Den passer ikke ind med resten. Hvis du er meget glad for den farve, bør du overveje at smække en border på 1px på, da det vil bryde meget af forskellen.

Din mouseover er ikke ret heldig med den nuværende "text-curser" hold dig til standarten, ellers risikerer du at mange bliver forvirret.

De 3 nederste reklame kasser, prøv at lægge dem under selve vinduet. (ca 5px under)

Alternativt:
Drop den tykke blå streg, og lav en streg der ikke er mere end MAX 3px tyk. Denne kunne også bruges til at adskille menu fra selve indholdet.

PAS PÅ!!!
Det er fint og fedt at du laver skæve hjørner, men det stiller samidigt krav til indholdet.
Signalet er, svagt, at der er en skæv vinkel i formålet med dette site.

Håber det kan bruges :)

//zarthax//
Avatar billede zarthax Nybegynder
09. januar 2005 - 21:56 #10
ud over det førnævnte, tilslutter jeg mig delvist det som sjatten skrev: fjern felterne, men kun i de blå områder. resten bør !! måske !! tones lidt ned.
Avatar billede sjatten Nybegynder
10. januar 2005 - 06:26 #11
Morteeart - Har da ikke givet dig en dårlig karma.. jeg bruger slet ikke karma systemet.

- Jesper
Avatar billede morteeart Nybegynder
12. januar 2005 - 00:25 #12
andre end zarthax som vil have points ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. januar 2005 - 09:26 #13
svar, behøver ik ha ret meget havde ik så meget at sige :)