Avatar billede jansvendsen Nybegynder
08. januar 2005 - 22:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link til asp site

Hej
Jeg skal lave et link til en side i FrontPage 2003, som linker til følgende link.

http://www.friendtex.com/static/measurement/skema1.asp

men når jeg opretter et link i Front Page 2003, kaldes ovennævnte adresse ikke.

Jeg får i stedet siden

http://www.friendtex.com/

Er der nogen der kan skære ud i pap for mig hvad jeg skal gøre ?

hilsen

Jan
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
08. januar 2005 - 22:41 #1
Den henviser jo til forsiden. Det er ikke fordi du gør det forkert eller fordi det er programmeret der laver noget galdt, sådan er det lavet.
Hvis du kopirer det ind i din adresse linje / URL i din browser kan du se den gør det samme.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 22:45 #2
Den henviser ikke til forsiden men man bliver smidt derhen fordi de ikke vil have man bare direkte ender på deres skema side..
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
08. januar 2005 - 22:50 #3
Det er da også og blive henvist.
Vi vil ikke have at du ser denne side, så vi henviser dig til forsiden.....
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 22:52 #4
også rigtigt nok:o) ved ikke hvorfor jeg opfattede det anderledes:) sorry.