Avatar billede kaspergn Nybegynder
08. januar 2005 - 19:43 Der er 4 kommentarer

mangler det yderste af skærm ved brug af tv-out!

Hej.
Jeg mangler det yderste af min skærm på TV'et når jeg burger TV-out. Både ved 800*600 og 1024*768. Det sker både når jeg sætter TVet som primary display og når jeg cloner så jeg både har skærmen på TVet og computerskærmen.
Den er kun begyndt på det for nylig! Det har virket før. Kan det have noget at gøre med opdateringen af Nvidias driver?
Avatar billede patrion Nybegynder
08. januar 2005 - 20:40 #1
Hej
Kom det efter denne opdatering?
Hvorfor opdateret du?
Hvilket skærmkort?
Avatar billede kaspergn Nybegynder
09. januar 2005 - 00:11 #2
Jeg har opdateret da jeg har fået HL2 og det var min opfattelse at det kørte bedst med de nyeste drivere.
Jeg har et GeforceFX5900XT. Jeg er ikke sikker på om det kom lige efter opdatering, altså om dette er grunden.
Avatar billede patrion Nybegynder
09. januar 2005 - 09:19 #3
Hej igen
Når du siger det yderst , er det så i top og bund eller i siderne?
Kørte dit spil bedre efter denne opdatering?
Hvilken mediaplayer bruger du?
Avatar billede patrion Nybegynder
18. januar 2005 - 08:43 #4
Problemet løst?