Avatar billede audia3.dk Nybegynder
08. januar 2005 - 16:56 Der er 4 kommentarer

Erfaringer med at tjene penge som webmaster

Jeg er webmaster og jeg kunne godt tænke mig at høre erfaringer med om partner programer via nettet ? Udbetaler de faktisk pengene til os webmaster eller virker det ikke.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 16:58 #1
Det gør de.. de rigtige.. men der er mange som også fusker.. ingen for hvilket område kunne du godt tænke dig en sponsor?
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
12. januar 2005 - 18:34 #2
Det er lige meget ( bare ikke sex).. jeg har www.expekt.com og det den enste jeg har tjent penge på..
Avatar billede kalp Novice
12. januar 2005 - 21:31 #3
www.danban.dk
www.tradedoubler.dk

overhold reglerne og du vil blive udbetalt dine penge.
Avatar billede abruscato Nybegynder
03. januar 2007 - 19:10 #4
Jeg har gode erfaringer med de affiliatenetværk der er listet på www.partnerprogrammer.dk/networks.php.

TradeDoubler havde omkr. år 2001-02 nogle problemer med annoncører der gik konkurs og derfor ikke kunne udbetale kommission, hvilket gjorde at der var en del affiliates, som ikke fik den optjente kommission udbetalt. Det er dog heldigvis ovre nu og en god del af de partnerprogrammer de har i dag, betaler forud så man er sikker på at få sin optjente kommission.

Forskellige steder kan man også læse om folk som mener, de er blevet snydt af forskellige netværk. Min overbevisning er, at *langt* de fleste af dem, som ikke får udbetalt kommission, *selv* har prøvet at "hjælpe" indtjeningen på vej, ved selv at klikke på reklamer - og så undrer de sig efterfølgende over, at de bliver smidt ud af netværket og ikke får udbetalt penge.