Avatar billede team_csc_ulrik Nybegynder
07. januar 2005 - 16:17 Der er 1 kommentar

Opret et nyhedssystem hvor?

Hejsa.
(nu ved jeg ikke om jeg har oprettet denne nyhed det rigtige sted da jeg ikke bruger siden her så meget)

Jeg har Cutenews system på min hjemmeside (www.harrypotteroghk.dk)
Nu skal jeg så i gang med en stor opdatering og jeg vil derfor have et nyt nyhedssystem som skal kunne det samme som cutenews, + at det kan det som jeg forklare her:

Det skal være sådan at der hele tiden er KUN 10 nyheder på forsiden, når man opretter en ny nyhed så forsvinder den nyhed der ligger i bunden ud i arkivet automatisk, sådan at alle de nyheder man skriver hele tiden vil være på hjemmesiden, bare for de 10 nyeste er på forsiden og resten i arkivet.

Er der nogen der ved hvor jeg kan oprette sådan et nyhedssystem "GRATIS"?
Det må godt være på engelsk, men hvis man kan oprette et på dansk så er det også kanon :)

Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig.

PÅ forhånd tak.
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
27. januar 2006 - 09:02 #1
Det mest oplagte ville være at lave det med asp