Avatar billede martinhrj Nybegynder
07. januar 2005 - 13:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk increase/decrease indent ved punktopstilling

Når jeg laver punktopstilling i word, og kommer til et punkt der skal være et underpunkt, plejer jeg trykke <tab>, hvorefter punktet bliver rykket ind. Det gør det dog ikke (mere) i word 2003. Er der nogen der kan forklare om det er mig der har slået det fra, eller om den feature bevidst er fjernet. Og endnu vigtigere... er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg (nemt) kan få lavet underpunkter?

Jeg ved godt, at jeg kan bruge musen, og klikke på et punkt, og trykke increase indent... men det er ret omstændigt.

På forhånd tak!
Avatar billede jkrons Professor
12. januar 2005 - 10:57 #1
I min 2003 virker den "gamle" måde upåklageligt. Og jeg mener ikke, at jeg kan finde et sted, hvor det kan slås fra, men vil bestemt heller ikke afvise det.
Avatar billede martinhrj Nybegynder
23. januar 2005 - 00:25 #2
Tja... det er jo ikke overvældende med svar. Jeg lukker spørgsmålet.