Avatar billede llfreak Nybegynder
07. januar 2005 - 12:05 Der er 6 kommentarer

Psds? *hjæælp*

Hej
vil lige høre.. er der nogle der kender en let måde at lave psd's på? (i adobe!)
Kram
Avatar billede zhark Nybegynder
07. januar 2005 - 12:14 #1
Jamen psd er jo da PS filer, som man bare vælger nå man "gemmer som", så jeg forstår ikke rigtigt spm.?
Avatar billede zhark Nybegynder
07. januar 2005 - 12:18 #2
Hvis du er begynder i PS vil jeg kraftigt anbefale du investere i et hefte til ca. kr. 69,00 det er alle pengene værd, for du føres igennem rigtig meget og lærer på få dage at lave en masse og kan så evt. følge tutter, netop fordi du har alt det elementære :)
Avatar billede llfreak Nybegynder
07. januar 2005 - 12:22 #3
Formulerede det vidst ikke helt rigtigt..´.
Jeg Mener.. altså et billed, hvor baggunden er fjernet..som på f.eks..
http://www.lime-light.org/psds/
Avatar billede spe Nybegynder
07. januar 2005 - 12:24 #4
Det står beskrevet i denne artikel http://www.eksperten.dk/artikler/11
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2005 - 12:25 #5
Det er som zhark skriver....

Men hvis du skal bruge et billede med et gennemsigtig baggrund.. skal du enten gemme billedet i gif eller eller png... Du skal bare huske at nå du gør det skal du vælge at dit layer skal være transperant...
Avatar billede llfreak Nybegynder
07. januar 2005 - 12:44 #6
1000 Tak...:D