Avatar billede morten66 Nybegynder
07. januar 2005 - 09:19 Der er 3 kommentarer

Problemer udskrivning fra Explorer og Express

Jeg har et meget lille spørgsmål, men ikke desto er det et stort problem for en amatør som mig.

Mit problem er at jeg hverken kan udskrive fra Internet Explorer eller Outlook Express. Mærkeligt nok er der ingen problemer med at udskrive fra word og excel. Hver gang jeg står i explorer og i outlook og trykker på udskrift - sker der simpelthen intet. Jeg har prøvet at afinstallere og installere printeren igen. Når man går ind i printerindstlllinger fra explorer står printeren ganske fint som installeret. Hvad kan det skyldes ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2005 - 09:56 #1
Prøv via start->indstillinger->Printere og faxe at højreklikke på printeren og sæt den i "pause" mode.

Skriv nu nogle sider ud til printeren fra de to programmer.

Dobbeltklik på printeren du højreklikkede på før, og se om der ligger noget i kø.

Hvis ikke der ligger noget i kø, ligger problemet jo ikke hos printeren, men rent på IE og OE.
Avatar billede morten66 Nybegynder
07. januar 2005 - 19:28 #2
Tak for hjælpen.

Jeg har prøvet dette, men der kommer ikke noget i kø.

Jeg prøver nu det samme over i word, og der kommer dokumentet i kø.

Det vil sige problemet ligger på IE og OE - er der nogle der kan hjælpe herfra.
Nu ved jeg godt, at mit spørgsmål nu hører til en anden kategori end software.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2005 - 22:48 #3
Win2000: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;263837
WinXP: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;318378

Kører du andre versioner, så skriv - så finder vi nok et link...