Avatar billede smashlotus Nybegynder
06. januar 2005 - 22:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sidetal i dokument

Hvordan knækker jeg denne nød..

Jeg har et dokument med en forside på side 1, indholdsfortegnelse på side 2, forord på side 3 osv...

Jeg ønsker at min sidenummerering først skal starte på side 3 ved mit forord. Altså den reelle side 3 skal starte med side nummerering 1, derefter 2, 3 osv.

Help..

Mvh. Peter
Avatar billede mugs Novice
06. januar 2005 - 22:13 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2005 - 22:14 #2
Avatar billede kasperstorm Nybegynder
06. januar 2005 - 22:15 #3
to dokumenter. Forside og forord i første dokument, resten i andet. Hvis du ønsker indholdsfortegnelse, kan denne autogenereres med instillingen om at starte nummereringen på side 2
Avatar billede mugs Novice
06. januar 2005 - 22:15 #4
Søg i word kategorien med søgeord sidetal, så får du en lang række forslag.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
07. januar 2005 - 07:37 #5
Lav sektionsskift (Indsæt, Sideskift mm., sektion" i bunden af side 3 (evt. til ny side). Stil dig på side 4 og vælg Vis, Sidehoved. Tryk først på knappen "Samme som forrige" så denne er "slukket".
Vælg Formatering af Sidetal i værktøjslinjen (3. ikon fra venstre) vælg sidetallet der skal startes med (1)
Avatar billede smashlotus Nybegynder
07. januar 2005 - 08:33 #6
tusind tak peter, det var lige den løsning jeg søgte, mvh peter :D