Avatar billede patrion Nybegynder
06. januar 2005 - 13:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pro medlem.

Hej
Er lidt grøn herpå Eksperten.
Men kan se at mine stats er ændret til pro.
Hvad har jeg gjort galt?
Har ikke tilmeldt mig .
Er det en fejl?
Avatar billede norbert Nybegynder
06. januar 2005 - 13:58 #1
Det er bestemt ikke en fejl. det er fordi du har været rigtig flittig i sidste måned her på eksperten og er landet på top 100 for sidste måneds score. OG  tillykke med det :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. januar 2005 - 14:08 #2
http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2004&date_month=12&date_day=0
Du kan prøve at kigge her. Du er temmelig højt oppe på sidste måneds scoringsliste. Derfor får du som gevinst en måneds pro :-)
Og spørgsmål om eksperten er gratis, så tag du bare dine point tilbage :-)
Avatar billede patrion Nybegynder
06. januar 2005 - 14:09 #3
Tak for dit hurtige svar.
Det var jeg ikke klar over.
At der fandtes et topscoresystem.
Jeg var ellers lige ved at deaktiver min konto.
Men igen tak.
Smid et svar så jeg kan "lukke"
Avatar billede norbert Nybegynder
06. januar 2005 - 14:12 #4
Det står et eller andet sted men kan ikke finde det. Så hvis en co-admin læser dette, kan han jo lige lægge et link. :)
Avatar billede patrion Nybegynder
06. januar 2005 - 14:14 #5
Nå men så er alt jo godt.
Jeg trode jeg skulle til at betale for at hjælpe....dum.
Men du skal have de poin.basta.
Avatar billede snowball Novice
06. januar 2005 - 14:15 #6
"Gratis Pro til de 100 bedste - hver måned"

http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=114

Spørgsmål om Eksperten er gratis, så lav du bare selv et svar :)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. januar 2005 - 14:16 #7
http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2004&date_month=12&date_day=0
Du kan prøve at kigge her. Du er nummer 16 i sidste måned og de første 100 får gratis pro i en måned.
Avatar billede patrion Nybegynder
06. januar 2005 - 14:22 #8
Ok Takker for opmærksomhed.
Hav forsat en god dag.