Avatar billede steffansteffan Nybegynder
06. januar 2005 - 12:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Logo Design

Nogle der kender et sted, en freelancer, et forum, eller noget i den stil hvor man kan / vil lave et logo, der ikke koster flere 1000 kr.
Har hørt at battle Forums skulle være gode til sådan et formål.
Avatar billede morteeart Nybegynder
06. januar 2005 - 12:21 #1
Avatar billede got-it Nybegynder
06. januar 2005 - 13:06 #2
got-it.org, kigger på det når jeg kommer hjem.
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
06. januar 2005 - 13:07 #3
got-it vil du gerne gøre et forsøg eller hvad?
Avatar billede hmann Nybegynder
06. januar 2005 - 13:35 #4
hvis jeg/man skulle lave et logo til dig, ville det hjælpe med lidt beskrivelse af hvad logoet er til? overvejelser omkring farver? størrelse? noget bestemt der skal stå på logoet osv osv :)
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
06. januar 2005 - 14:16 #5
hmann, jeg vil gerne have designet logoet til dette Community:
http://www.pcfreek.dk

Det skal have ca de samme farver som logoet jeg bruger har nu. Størrelen skal være ca det samme som det er nu. lidt større eller mindre gør ikke noget. Tekst også sådan noget kan i bare skrive det som jeg bruger af tekst mit det nuværende logo, det kommer jeg næmere ind på sennere, da det kommer lidt an på hvordan i har designet det.
Tema, målgruppe, kan i finde ud af ved og kigge lidt på siden.
Avatar billede hmann Nybegynder
06. januar 2005 - 14:22 #6
ok lige for at være helt sikker, så er det øverste venstre hjørne vi snakker om ik?
ikke et helt banner som dækker hele vejen over?
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
06. januar 2005 - 14:52 #7
Jeps det er korrtet det er det øverste til ventre.
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
06. januar 2005 - 19:49 #8
først vil jeg sige at du bør anskaffe dig photoshop (8 eller bedrer). det er altid godt at kunne benytte photoshop... men hvis du ikke gider sætte dig ind i det så kan du nemt bruge denne side:

http://www.cooltext.com/

men jeg vil nu anbefale at du lærer photoshop...
Avatar billede got-it Nybegynder
06. januar 2005 - 23:11 #9
ja, jeg vil gerne gøre et forsøg (:

Du kan jo sende mig en mail med informationen omkring ønsker osv.. Så kan vi kigge på det :)

mail;  jacob@got-it.org
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
07. januar 2005 - 06:20 #10
lazlowdk Det er ikke fordi jeg ikke kan noget i Photoshop prøv og tage et kig her f.eks. og lidt af det jeg har lavet:
http://www.web-grafik.dk/banner.htm

MEn jeg er bare ikke specialt god til logoer. Desværre.
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
09. januar 2005 - 00:38 #11
Jeg vil en fra et andet site til og hjælpe mig med det.
Så jeg tager bare en og det blev lazlowdk.