Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
06. januar 2005 - 08:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm Opløsning

Hej Eksperter

Hvordan får lavet lavet såen at min hjemmesider passer i alle skærmopløsninger, f.eks. hvis jeg sidder med en 800x600 og ser siden er den fin men hvis jeg sidder ved en skærm med 1024x768 er siden for lille. Kan man ikke lave såen at ens side selv tilpasser sig til ens skærmoplæsning??
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2005 - 09:12 #1
nu fortæller du ikke så meget om hvordan du har bygget siden op - altså om du bruger frames, tables eller noget helt tredie. Det mest normale er nok tables, og det eneste der kræves her er at du sætter en fast størrelse på dine tables - evt at du bare har én stor omkrænsende tabel der er fx 770px i bredden.
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
06. januar 2005 - 09:37 #2
www.nicolai2211.1go.dk <-- det er min side
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2005 - 09:40 #3
der ville jeg sætte højden til 100% og så midterstille det egentlig indhold i forhold til sidens bredde.