Avatar billede jeptius Nybegynder
05. januar 2005 - 22:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter

Hjælp har problemer, min computer genstarter nogen gange og starter op og siger "Windows genoprettede efter en alvorlig fejl"
kan ikke forstå hvad det er fordi har lige geninstalleret mit Windows.
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 22:53 #1
Det kan også være en anden mulighed, som jeg selv har været udsat for. Windows er som standard opsat til at genstarte automatisk ved fejl. Det kan være små ubetydelige fejl, som du ellers ikke vil registrere.
Højreklik på Denne Computer. Vælg fanebladet avanceret.  Tryk på Start og genoprettelse og tjek at der ikke er sat flueben ved genstart automatisk. Dette var løsningen for mig
Avatar billede jeptius Nybegynder
05. januar 2005 - 22:54 #2
fluebenet var på så jeg håber på det var det, skriver hvis det ikke var det ;D
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 22:55 #3
Ellers er det da godt nok irriterende når man lige har geninstalleret det hele hehe
Avatar billede freehelp Praktikant
06. januar 2005 - 10:53 #4
Måske skulle du også vælge en anden kategori til dette spørgsmål.

Denne kategori er til fejl på eksperten!