Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 20:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oploade mere til ftp.

lige pludselig kan jeg ikke oploade mere hverken med coffee cup eller med filezilla. Jeg har siddet ca. 8 timer i dag og 6 timer i går og oploadet og rettet osv.

Den skriver jeg har 40 filer oppe med 399.811 bytes.

Har jeg nået maksimum allerede for hvad jeg må oploade til mit webhotel?

Hvor meget er 399.811 bytes?

Er det meget?

Jeg bruger www.1go.dk som skriver man kan få 25 mb webhotel.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. januar 2005 - 20:49 #1
339.811 bytes = 339,811 kb = 0,339811 mb
så der er langt op til 25 mb..

Har du andre filer liggende?
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 21:15 #2
Jeg har kun billeder og html filer osv. Kan det måske være 1go.dk der er nede mht. opload?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. januar 2005 - 21:17 #3
Hvor meget fylder dine billeder+html?
Det kan være, at du er nået grænsen.. men det kan også være en fejl..

Hvis du ikke er nået grænsen (check den samlede størrelse af billeder+html+andet), kan det være en fejl.. prøv igen i morgen..
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 21:23 #4
Jeg har 6 hjemmesider, og jeg kan ikke oploade til nogen af dem.Så det er nok en fejl.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 21:24 #5
Men læg endelig et svar.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
05. januar 2005 - 21:25 #6
Det må være en fejl, har præcis samme problem, har skrevet i 1go forum, så de ser det nok hvis de ikke ahr opdaget det :D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. januar 2005 - 21:30 #7
Ingen points til mig, tak.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 22:25 #8
pc-help. Uden at det lyder forkert er jeg glad for at du også har samme problem:-)
Har lavet symstemgendannelse oa. men intet virkede, så det må være 1go der ligger inde med fejlen.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 22:57 #9
Ok thesurfer. Men ellers tak for hjælpen da.