Avatar billede askhoej Praktikant
05. januar 2005 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash-haj og/eller AD'er søges

Hej

Findes der en dygtig flash-haj og/eller AD'er derude som kunne tænke sig at være med til lave et flash-spil (Quiz/trivia), som skal køre på et eksisterende website og måske nye?

Spillet skal være et quiz-triva, hvor man skal svare på spørgsmål i forskellige kategorier, kunne udfordre venner og deltage i turneringer (gerne nogen genbrugbart, som kunne bruges til flere forskellige sites).

Jeg kan selv kode logikken som ikke skal ligge i selve flash-filen: databasen, framework, back-end-system etc. og har tidligere lavet et par quizzer med stor succes (link kan sendes), men ingen af dem har været flash-baseret. Jeg er 25 år og har arbejdet proffesionelt med web-udvikling i 5 år på store offentlige og private web-projekter. Dette er et fritidsprojekt og jeg kan derfor ikke lov kontantbeløning, men forhåbentlig kan vi lave noget fedt som der kan tjenes lidt på.

/Martin
Avatar billede staz Nybegynder
06. januar 2005 - 14:06 #1
Jeg er muligvis interesseret. Smid mig en mail på soren@comigang.dk så skal jeg nok give dig lidt mere info om mig selv og hvad jeg eventuelt er interesseret i. Gerne smid lidt mere info om projektet også =)
Avatar billede askhoej Praktikant
30. marts 2005 - 15:52 #2
lukker
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
20. november 2005 - 08:58 #3
Send mig nu en mail på jesper@websilent.dk :-)