Avatar billede toey Nybegynder
05. januar 2005 - 08:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

GPS; Registrering

Jeg har hørt noget om at man kan få "noget" til at registrere hvor man kører...

Hvis Jeg taster min fars add. ind på min GPS og følger den derud og hjem igen, så kan jeg bare smide den i craddlen og få oplysningerne, om hvor jeg har kørt, ud i normal tekst.

Reglerne er nemlig lige blevet indskerpet kraftigt på arbejdet, så vi skal fandme skrive en hel roman hver gang vi kører 100 m!
Så ville dette jo lige være sagen.

Ps: Jeg VED det eksisterer! Jeg kan squ bare ikke huske hvad det hedder! (Ved ikke om der er flere typer/modeller?)
200 points til den der kan hjælpe mig/os
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2005 - 08:17 #1
Det er dansk produceret eller rettere jeg så det også i TV, den gang var det en prototype..... finder lige noget om det.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2005 - 08:41 #2
http://www.bildimser.dk/shop/
klik på kørebog.

MVH J;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2005 - 08:43 #3
Avatar billede toey Nybegynder
05. januar 2005 - 09:46 #4
Tak skal du have...

Det virker til at være fedt nok. Jeg vil lige hører hvad chefen siger til sådan en fætter... (Hvis han siger god for den er de 200 points dine)
Findes der egentligt ikke et stykke software der kan gøre det samme?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2005 - 10:00 #5
Mener den der triplog levere data ud i en excel fil, lige klar til at bruge...... Så skal du ikke bruge noget special software.
Avatar billede pzycho Nybegynder
05. januar 2005 - 10:49 #6
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2005 - 11:35 #7
pzycho>> Godt link, men den kræver en pocket PC og TomTom.
Avatar billede toey Nybegynder
11. januar 2005 - 11:13 #8
pzycho>> Lige det jeg leder efter! Smid et svar og få dine points.
james_t_dk>> Sorry! Du gjorde ellers lidt af en insats
Avatar billede pzycho Nybegynder
11. januar 2005 - 14:04 #9
Glad for at jeg kunne hjælpe..