Avatar billede dr0zie Nybegynder
04. januar 2005 - 22:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Medin pocket pc

Hej jeg har en pocket pc med gps og hele molivitten fra medion mit spørgsmål er så følgende: jeg bruger palm desktop på min hjemme pc og der har jeg alle min kontakt personner og adresser osv kan jeg på nogen måde installerer palmdesktop på denne pocket pc?
Avatar billede lonepeter Novice
05. januar 2005 - 13:56 #1
Hvis det er et progam der er skrevet til en PalmPilot er jeg ret sikker på at du ikke kan køre det på en Windows CE baseret pocket pc. Men er det ikke en mulighed for at eksportere kontakterne fra din Palm software og så importere dem i f.eks. Outlook?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
05. januar 2005 - 17:39 #2
Det ved jeg ikke :O kan lige prøve :P
Avatar billede dr0zie Nybegynder
05. januar 2005 - 17:55 #3
Mmmm jo jeg kan godt men så skal jeg tage en fil af gangen og har omkring 100 kontakter der for det eneste der er kompatibelt mellem outlook og palm er vcard og de kan kun save en af gangen, andre ideer og kan man slet ikke installerer palm desktop på en medion pocket pc med win ce
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 15:24 #4
Ingen hjælp`?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
12. marts 2005 - 14:29 #5
lukker