Avatar billede dj_ricko Nybegynder
04. januar 2005 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

søger designer

søger kvalificeret designer, vi mangler en designer til at lave en lanparty side. Vi har holdt et lan for ca. et år siden, der var plads til 200 mennesker, dog vil vi fordoble kapasilitet til lanet - mangler bare en side :)
Ingen kodning nødvendigt - kun design.

Hvis du har et gammelt design eller noget til at ligge som vi må bruge så post evt. links og vi vil skrive tilbage om vi kan bruge det.

//Gamersconnection.dk
Avatar billede got-it Nybegynder
04. januar 2005 - 23:00 #1
Send mig en mail på jacob@got-it.org hvis du er interesseret i noget reklame som betaling..
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. januar 2005 - 14:30 #2
du er velkommen til at kontakte mig på martin@tygsen.dk, men forvent ikke det er gratis :) men hvis du smider en mail om vi se om vi kan finde på en billig løsning
Avatar billede dj_ricko Nybegynder
01. juni 2005 - 13:10 #3
Lukker spørgsmålet!