Avatar billede teachme_m29 Nybegynder
04. januar 2005 - 04:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

AF godkendt - IT fjernundervisning

Jeg er gået hen og blevet arbejdsløs helt tilbage i marts måned 2004 og kan af flere årsager ikke rigtigt komme igang igen. Bland andet set i lyset af at grunden til at jeg er blevet arbejdsløs - igen er fordi jeg må erkende at min passion ligger i produktion af hjemmesider som netop det har jeg aldrig søgt job i, af den simple årsag at jeg intet papir har på det. Dét jeg ville ønske, var at jeg kunne søge job i en lille eller mellemstor virksomhed som webmaster på deltid til sommer efter en gennemført fjernuddannelse.

Jeg kan en masse inden for rådgivning, design, projektledelse, søgemaskineoptimering og lignende, men netop programmering (Helst PHP) som man er nødt til at kunne i en lille virksomhed - kan jeg ikke.

Her er man så arbejdsløs og vildt tændt på at lære de sidste detaljer som kan få mig videre til et job. Men da jeg bor i Helsingør og ikke magter at pendle til København stræber jeg nu efter noget fjernundervisning. Jeg har hørt at Datanom kunne være en god ide, men det er der vist ikke noget der hedder mere, nu hedder det vist IT-suporter - jeg er for så vidt ligeglad. Bare tre kriterier er opfyldt.

1. Uddannelsen skal være noget AF vil hjælpe med...
2. Det skal være fjernundervisning...
3. Jeg skal være afklaret med det inden den 14. januar 2005...

Alle interessante emner jeg har fundet ved at surfe rundt i  en måned har været uddannelser der allerede er igang eller som allerede er afsluttede - og så er det jo en ringe hjælp...

Hjælp mig - nogen forslag? Min sagsbehandler står på nakken af mig...
Avatar billede freehelp Praktikant
04. januar 2005 - 08:14 #1
prøv at oprette under den rigtige katagori

http://eksperten.dk/spm/Job-opgaver/Fuld-tid/
Avatar billede espersen Novice
04. januar 2005 - 09:23 #2
se http://www.cadskolen.dk/cms/?pageid=260

(det samme som den gratis - www.nyledig.dk som pt. har lukket for tilmeldinger : )
Avatar billede espersen Novice
04. januar 2005 - 09:33 #3
Avatar billede teachme_m29 Nybegynder
06. januar 2005 - 07:34 #4
netskole.dk ser egentlig okay ud, dog med den ene ulempe at PHP-programmering ikke er en del af det - mons tro det også kan lade sig gøre at finde det ???
Avatar billede espersen Novice
06. januar 2005 - 09:08 #5
hhmm... prøv lige at emaile dem.

se også:
http://www.idafyn.dk/index.phtml?sek_id=70&8bb6f4b9977e638e0cb7f5688bd076fb

se også : http://www.kursus-guiden.dk/ (ser ok ud, men har ikke været logget ind)
Avatar billede espersen Novice
16. januar 2005 - 12:12 #6
bare spørg hvis du har yderligere spørgsmål!
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2005 - 23:32 #7
Hmmm, ja det er jo lige det. Jeg har saet en liste og sendt den til min sagsbehandler - nu vil jeg lige vente og se hvad hun siger.

Jeg må sige at jeg har svært ved at tro på at man vil bevilge kursus som fjernundervisning, selvom det jo inden for specielt IT jo er oplagt.

Jeg husker at jeg for små 8-9 år siden foreslog det - den gang var det på ingen måde en mulighed.
Avatar billede espersen Novice
06. april 2005 - 20:44 #8
Lukketid? - denne tråd er 1 af 400 åbne tråde, hvor jeg deltager i - heraf er der alt for mange meget gamle tråde!
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2005 - 02:12 #9
Enig... Lad os få nogle svar... Jeg deler pointene ud. Jeg blev lidt klogere men fandt aldrig en skole med et brugbart tilbud.