Avatar billede tchami Nybegynder
03. januar 2005 - 21:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Layout flytter sig i Firefox

Hej,

Jeg har et noget belastende layout problem i Firefox.

Jeg har centreret en <div>, og det virker på sin vis også fint nok, men nogle gange flytter <div>'en sig til venstre.

Se disse to links:

1: http://www.tchami.com/dda_ny/test1.html
2: http://www.tchami.com/dda_ny/test.html

På det første link er alt som det skal være, men når man ser nummer 2 link i Firefox er indholdet pludselig rykket ca. 10 px til venstre.

200 point til den der kan give mig en løsning :)
Avatar billede lyf Nybegynder
03. januar 2005 - 22:02 #1
Jaaa, det er den mest irriterende fejl (kender den alt for godt selv). På test.html er indholdet længere, derfor kommer der en scrollbar som logisk nok rykker designet lidt.

Jeg legede engang med den fejl i 3 kvarter, indtil jeg var ved at gå amok.
Avatar billede tchami Nybegynder
03. januar 2005 - 22:08 #2
Ahhh, naturligvis. Hvor kan man dog bare nogle gange ikke se skoven for bare træer :)