Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. januar 2005 - 12:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til dette hjemmeside projekt.

Jeg vil gerne prøve at have dette med på min hjemmeside bare for at lege lidt med alt muligt.

http://javascriptkit.com/java/java12.shtml

Men hvad mener forfatteren med dette:

Save the below .class file(s) into your web page directory by either clicking the files with the "shift" key depressed, or simply clicking it for IE users?????????

Jeg har prøvet at gemme .class filen på skrivebordet og oploadet den. Og fulgt resten af prceduren, men det virker ikke på min hjemmeside.
Avatar billede morteeart Nybegynder
03. januar 2005 - 12:46 #1
"Save the below .class file(s) into your web page directory by either clicking the files with the "shift" key depressed, or simply clicking it for IE users."

Det er bare en henvisning til hvordan du download class filen, uden at køre den online,
(ja, det er helt alm. engelsk)

Hvad mener du med det ikke virker ? giv evt. et link.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. januar 2005 - 14:41 #2
www.sindet.dk

Den bliver ved med bare at skrive loading image.
Avatar billede flintstone Novice
03. januar 2005 - 16:46 #3
De billeder du uploader, hvor ligger de på din server? Hvis de ligger i en folder kan det være derfor de ikke loader.
Avatar billede flintstone Novice
03. januar 2005 - 18:03 #4
Det skal se ud som dette:

<applet code="Lake.class" id="Lake" width=392 height=380 >
<param name=image value="dusk.gif">
<param name=href value="http://www.javascriptkit.com">
</applet>

Linket "http" kan du jo selv vælge til noget andet c",)
Avatar billede flintstone Novice
03. januar 2005 - 18:24 #5
.class-filen og giffen lægger du samme bibliotek som din html.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. januar 2005 - 21:47 #6
flintstone. Du er et geni:-)
Tak for hjælpen..
Avatar billede flintstone Novice
03. januar 2005 - 21:54 #7
Geni er nok så meget sagt, men tak for point.