Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. januar 2005 - 12:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tabeller med fast border?

Jeg vil gerne lære at lave tabeller med faste rammer der ikke kan flyttes/udvudes uanset hvor stort et f.eks billede, eller hvor lang en skrift man kommer ind i.

Anyone?
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
03. januar 2005 - 13:35 #1
Hvis du skriver ""<td width="100">alt det tekst du vil</td>"" skifter den ogsaa linje naar der ikke er mere plads.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
04. januar 2005 - 12:35 #2
Det stemmer ikke helt overens med hvad jeg oplever.
Den udvider sig når jeg skriver.

Kan man ikke give den en fast størrelse, uanset om man  skriver en roman iden?
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
04. januar 2005 - 12:35 #3
Der er ingen der kigger på et så gmmelt spørgesmål. Så jeg omformulerer det lige.