Avatar billede Kengun Praktikant
03. januar 2005 - 07:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spalter - Gå til neste spalte

Hej. Ved ik helt om i kaller det for "Spalter" i Danmark, men med spalter mener hvordan aviserne setter op sine nyheder; slig at tæksten kommer i 2 eller flere "kolonner".

Det jeg lurer på er hvordan jeg går til næste spalte? Jeg skriver først i spalte 1 og er ik helt nået til bunden, men ønsker så at gå til spalte 2 for at fortsætte og skrive. Hvis jeg trykker CTRL+Enter så går jeg videre til næste SIDE, men jeg vil altså til neste spalte.

Nogen der forstår hva jeg mener? :)
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
03. januar 2005 - 07:44 #1
Vælg Indsæt, Sideskift mm, Spalteskift
Avatar billede Kengun Praktikant
03. januar 2005 - 07:46 #2
Skid det var hurtigt :) Mange tak :) Godt nytår! :)
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2005 - 17:00 #3
Hvis du gerne vil bruge tastaturet er det SHIFT+CTRL+ENTER.
Avatar billede Kengun Praktikant
08. januar 2005 - 18:16 #4
jkrons> Tusind tak for tippet.
Avatar billede jkrons Professor
08. januar 2005 - 23:00 #5
Velbekomme :-)