Avatar billede karijen Nybegynder
02. januar 2005 - 21:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Healing Brush gør kanter gennemsigtig.

Jeg er nybegynder i Photoshop, og har nok rodet for meget rundt i programmet.Healing Brush æder simpelthen kanterne i mine billeder. F.eks. hvis jeg vil fjerne en blomsterbuket. Er der hjælp at få?
Avatar billede spe Nybegynder
03. januar 2005 - 00:09 #1
Når du har vlagt Healing brush får du en pensel størrelse og sandsynligvis en "blød" pensel. Dobbeltklik på brushen oppe i indstillingsbjælken lige under menuerne. Her kan du indstille Hardness på din brush så din healing brush får "hårde" kanter.
Avatar billede karijen Nybegynder
03. januar 2005 - 12:00 #2
Tak for forsøget spe. Der er fejlen ikke. Det er som om Healing Brush´en er et blødt viskelæder.Når jeg "maler" med den, kommer ternene i baggrunden frem.
Avatar billede spe Nybegynder
03. januar 2005 - 12:09 #3
Har du mulighed for at oploadet et skærmbillede af hvordan din brush er indstillet og hvordan det ser ud på selve billedet?
Avatar billede karijen Nybegynder
03. januar 2005 - 12:49 #4
Muligheden har jeg; men jeg skal bruge lidt hjælp til at afsendelsen. Hjælpen kommer senere på dagen, så hold øje med siden.
Avatar billede karijen Nybegynder
05. januar 2005 - 17:23 #5
Hej spe! Jeg ved ikke hvordan eller hvorfor; men nu virker
healing Brush som den skal. Jeg kunne ikke finde ud af at oploade, hjælpen udeblev. Jeg må se at få det lært. De 10 point får du.