Avatar billede john1 Juniormester
02. januar 2005 - 13:09 Der er 4 kommentarer

Overfør musik til en k700i

Hvordan overfører jeg musik til en K700i?

Hvilet program skal jeg bruge for at konvertere til det rigtige for format sådan at det kan af spilles på telefonen?

I øverigt har jeg et USB data kabel til telefonen men har ingen driver. Vil helst ikke og invester i en masse ekstra udstyr. F.eks. bluetooth etc.
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 13:15 #1
Underholdning
Komponering af ringetoner/MIDI (MusicDJ™)
Onlineindhold
Indbyggede spil
Video player
MP3 Audio
MPEG4 Video
Hent spil
Java™
Polyphonic Sound 40 voices
Musikafspiller

så du kan i hvertfald afspille mp3 filer

For at USB data kablet skal fungere skal du downloade noget software fra sony ericssons hjemmeside hvis ikke du har de CD eller den CD som kom med telefonen.. der er det nødvendige på
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 02:37 #3
Var det løsning på problemet? hvis ja så luk spørgsmålet:)
Avatar billede john1 Juniormester
13. januar 2005 - 13:25 #4
jeg har desværre ikke fået løst problemet