Avatar billede hancar Nybegynder
01. januar 2005 - 15:38 Der er 7 kommentarer

Qttask.exe Ingen diskette ?

Hej

Når jeg starter XP op får jeg denne fejlmelding ca 10 gange:
Der er ingen diskette i drevet. Indsæt diskette i drev\Device\Hardisk3\DR5
Jeg trykker bare annullere og alt ser ud til at køre som det skal, men gør det nu det.
Hvordan klare jeg denne fejl og hvad er det?
Avatar billede hcma Novice
01. januar 2005 - 15:48 #1
Avatar billede hcma Novice
01. januar 2005 - 15:49 #2
Har du haft Quick Time installeret ?
Avatar billede hancar Nybegynder
01. januar 2005 - 16:13 #3
Ja og det har jeg stadig.
Avatar billede hcma Novice
01. januar 2005 - 17:11 #4
har du kigget på den link til tasklist jeg lagde?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. januar 2005 - 17:12 #5
Qttask.exe kan sagtens fjernes fra opstarten. Der er ingen grund til at den starter op med Windows.. den tager bare ressourcer..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. januar 2005 - 17:13 #6
Som så åbenbart også står på den side, catbody linker til :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. januar 2005 - 19:09 #7
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml - Opretter [StartUp] icon i kontrolpanel. Her ka' du let disable/slette diverse elementer i startop'en...

(Jeg ved godt at MSConfig ka' lidt af det samme - ovenstående ka' dog lidt mere...)