Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2005 - 13:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge et design til en lillebitte webside?

Jeg står og vil lave en lille webside - jeg kan bruge frontpage og intet HTML.
Kan man lokke en til at lave et design for 200 points, evt. linke til en side med gratis designs (det sidste er en nødløsning)

Siden skal kunne redigeres i frontpage.

(Er kategorien korrekt???)
Avatar billede nopsen Ekspert
01. januar 2005 - 14:00 #1
jeg har selv fundet en del templates på nogen af de første sider her:
http://www.google.dk/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=free+web+templates
Avatar billede syvon Nybegynder
01. januar 2005 - 18:09 #2
hvad skal sitet handle om. Det ville jo være rart hvis designet passede til indhold.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2005 - 19:29 #3
syvon> alt muligt og ingenting. det er rent privat, så om designet passer til indhold er ikke så vigtigt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. januar 2005 - 12:06 #4
hvis du bruger opgaver - > grafiske opgaver kategorien er der som regel flere der prøver kræfter med opgaven, hvis det nu ikke lykkes i den her kategori.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2005 - 12:29 #5
triple-x> du har ret - forrkert kategori :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. januar 2005 - 12:30 #6
se om du ikke kan være heldig at få fat i personer som Weblex eller lign :) og de færdes som regel i den kategori.

Held og lykke
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2005 - 12:37 #7
Tak ;)
nopsen> jeg vil gerne give dig lidt point for den side - så smid dit link i http://www.eksperten.dk/spm/576279
Avatar billede nopsen Ekspert
02. januar 2005 - 17:04 #8
pyt med det, kan se at nogen hjælper dig med at lave en side, så smid du bare points til ham :)