Avatar billede johnbr Seniormester
31. december 2004 - 14:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

indsætte diasshow på hjemmeside

jeg bruger frontpage til at redigere min hjemmeside og vil nu gerne have et link til et diasshow.
forstået på den måde, at når besøgende trykker på et felt(link??), så  starter et diasshow på samme måde, som når man starter et diasshow i windows.
hvordan laver jeg det??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. december 2004 - 15:50 #1
Her er nogle (sjove?) eksempler:
http://www.anfyteam.com/anj/index.html
Eksempelvis brugt ved http://www.frisoersalonen.dk/foto/foto.html
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. december 2004 - 15:52 #2
Avatar billede johnbr Seniormester
01. januar 2005 - 14:27 #3
hej majsmarken

Tak for Dine links. det virker som det helt rigtige og jeg har også hentet Anfy til min computer og kan i preview se, hvordan det skal køre, men jeg er ikke sikker på, hvordan jeg får lagt det ind på min hjemmeside via Frontpage.
Kan Du guide mig lidt der??
Avatar billede johnbr Seniormester
01. januar 2005 - 15:45 #4
jeg er nået hertil og har svært ved at forstå følgende tekst:

All you have done is reflected on the HTML code here, which you need to copy & paste to your desired HTML document with respective .class files. This can be done very simply.
Click "Copy all files to..." button and specify a destination file name, say, home.html to which the HTML code will be output and the necessary .class files will be copied to the same folder.

Produktet, som jeg har lavet har jeg gemt på min computer,men hvordan får jeg det ind på websiden sammen med programmet til at køre det??
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
05. januar 2005 - 14:36 #5
hvilken af de 3 slideshows har du valgt fra anfyteam ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. januar 2005 - 14:45 #6
1) Kan "showet" rulle lokalt hos dig selv ?
2) Så er det jo bare at FTP hele baduljen til din hjemmeside med dit favorit FTP program...
Avatar billede johnbr Seniormester
05. januar 2005 - 16:46 #7
Jeg har valgt mosaic, men det kunne fsv. lige så godt være en af de andre to.

Jeg kobler mig på serveren med hjemmesiden via min Frontpage 2003, og jo jeg kan godt rulle showet lokalt, men hvordan får jeg transformeret det over på webserveren.
Jeg ender ved "Copy all files to" knappen, og så åbner den min "Gem som boks" lokalt på min computer???
Avatar billede johnbr Seniormester
14. januar 2005 - 11:40 #8
hej Majsmarken

jeg håber, at du kan guide mig lidt, hvis Du har forstand på det.
jeg bruger Anfy og kan fint køre det fra min computer,men jeg kan ikke finde ud af at få det over på hjemmesiden. jeg bruger frontpage 2003.

jeg går i stå, når jeg skal "copy all files to" eller "Publish" så får jeg nogle valgmuligheder, som jeg ikke kan komme videre med?? jeg står da på siden med alle html filerne.??
Håber, at Du kan forstå mit problem
Avatar billede johnbr Seniormester
28. maj 2005 - 22:27 #9
lukket