Avatar billede carstengp Nybegynder
31. december 2004 - 01:36 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Er farverne for mørke?

Her er en side jeg lige har lavet: http://www.hothes.dk/

Er farverne okay? - Jeg har selv lidt svært ved at vurdere om det er for mørkt, så fortæl lige, hvad i synes...

Mvh. Carsten
Avatar billede carstengp Nybegynder
31. december 2004 - 01:37 #1
Skal lige sige at indholdet er mandens egen idé, så det kan jeg ikke lave om på...
Avatar billede nogetfx Nybegynder
31. december 2004 - 01:44 #2
Topbanneret er lige mørkt nok i det. Baggrunden meget fremtræden, kan du ikke dæmpe den lidt. Det virker lidt spøjst at indholdet står oppe i det ene hjørne.
Plus ved Manøvrebane, Køreteknisk anlæg åbnes der et nyt vindue (de kunne FX laves i en popup istedet), med et helt andet farvevalg...

Lidt der lige faldt i øjnene...
Avatar billede carstengp Nybegynder
31. december 2004 - 01:49 #3
Lige præcis farvevalget i de elementer kan jeg ikke lave om på, da det er noget som er lavet på forhånd. Men at lave det som popup kunne måske være en mulighed.

Så hvis der er nogen der har et fikst lille script, der ikke slås ihjel af IE's sikkerhedssystem, så kan det jo være der faldt lidt point af for det ;-)
Avatar billede carstengp Nybegynder
31. december 2004 - 01:51 #4
Jeg tjekker lige om min seng stadig virker og vender tilbage senere på dagen ;-)
Avatar billede sstp Nybegynder
31. december 2004 - 02:18 #5
synes ikke lige de er for mørke.. :) Faktisk meget behalig farvevalg.. Behageligt at kigge på, samt overskueligt.. :)

Og så det sku et pro pic det i toppen.. Fedt banner må jeg sige. ;)

(du må selv lige bedømme om det her var svar nok eller hva du nu synes, jeg er lige glad hva du vil)
Avatar billede nogetfx Nybegynder
31. december 2004 - 02:35 #6
ja okay... Så kan jeg godt se at du er bundet. Banneret er sår'n saet også pænt, det kan bare virke lidt tungt...

jeg ved ikke hvor meget IE stopper, me den burde da ikke ved en popup brugeren selv aktiverer.
Avatar billede weblex Nybegynder
31. december 2004 - 08:12 #7
Her lige hvad jeg kunne finde:

Jeg synes ikke designet er for mørk. Jeg tror endda, at jeg ville lave baggrunden mørkere, så den kom til at ligne læder. Der er sådan lidt kedelig cement over den nuværende.

Skriftsstørrelsen i indholdsruden er meget stor i forhold til menuerne - jeg synes størrelsen skal være ens. Under teori går størrelsen helt amok, og rød skrift hjælper ikke på det :o)

På en seriøs side som denne, ville jeg ikke have links til grineflip.

Jeg ville midterstille siden.
Avatar billede carstengp Nybegynder
31. december 2004 - 10:30 #8
sstp> Tak! - positiv kritik er da helt i orden... så du skal da ikke være ligeglad :-P

nogetfx> post også lige et svar, hvis du vil have point...

weblex> Som sagt tidligere, så kan jeg ikke røre ved det egentlige indhold eller størrelser på skriften, men jeg kan da gå videre med det og håbe på at der høres efter :-)

Tror ikke jeg vil centrere den... Jeg har placeret den der hvor den er med vilje. Det eneste sted jeg har været i tvivl er i toppen. Jeg tror jeg vil prøve at flytte den helt op...
Avatar billede pertho Nybegynder
31. december 2004 - 13:57 #9
Fin side til formålet.
Udover de andres kommentar, savner jeg et link, så jeg kan komme tilbage til forsiden. Altså der man starter, når man skriver www.hothes.dk
Avatar billede nogetfx Nybegynder
31. december 2004 - 14:01 #10
Jeg nupper gerne 10 for mit atbejde.. hehe Godt Nytår.
Avatar billede carstengp Nybegynder
31. december 2004 - 15:23 #11
pertho> God pointe... Jeg har nu lavet topbanneret klikbart :-D

Nogetfx> Du får 25% af pointene! - Jeg tager ikke retur :-P
Avatar billede seri0sma Nybegynder
03. januar 2005 - 14:01 #12
Du skal helt klart sætte det ind i midten, gør det ved at gå ind i html. Og lige under <body> skriver du <center>

og lige over </body> skriver du </center>

Jeg foreslår også at du laver skrif typen om til tahome eller verdana..
Avatar billede carstengp Nybegynder
03. januar 2005 - 19:25 #13
placeringen på siden bestemmer jeg via CSS og den skal være hvor den er ;-)
Men du har nok ret i det andet