Avatar billede mtj111 Novice
30. december 2004 - 15:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kortinstallation på computer

Hej

Jeg har en ny Medion Navigator, som der fulgte 4 cd-rom'er med. Problemet er bare at jeg kun kan overføre f.eks. Skandinavien, og ikke selv vælge hvilke lande jeg vil have med. Så derfor kan jeg ikke vælge Danmark og Frankrig ud og overføre dem.

Selve valget af kort gjorde man under installationen og man kunne kun vælge 1 kort, og så valgte jeg selvfølgelig Skandinavien. (man kunne ikke holde Shift eller ctrl nede)

Er der nogen der ved hvordan man gør det?

Hilsen Michael
Avatar billede mtj111 Novice
31. december 2004 - 10:36 #1
Hej

Jeg har fundet svaret!

Men da jeg er ny har jeg 2 spørgsmål mere:

1) Hvordan lukker man spørgsmålet?
2) Hvad betyder fluebenet "Abonnér", ved siden af kommentar/svar feltet?

Hilsen Michael
Avatar billede lap Nybegynder
02. januar 2005 - 21:49 #2
1) opret selv et svar (skriv et indlæg og tryk på radio-knappen "svar" ude til venstre). Herefter accepterer du svaret.

2) abbonner betyder blot, at du vil følge med i "samtalen" - du modtager en mail, hver gang der laves et indlæg i tråden.

Jeg fjerner f.eks. nu hak i abbonner :-)
Avatar billede mtj111 Novice
04. januar 2005 - 18:02 #3
Tak for hjælpen

Jeg vil også fjerne fluebenet så!

Hilsen Michael