Avatar billede blakpatroner Nybegynder
30. december 2004 - 14:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pris på blækpatroner

Hvor kan jeg finde den billigeste sorte blækpatron til en HP3425

Den sorte patron hedder 8727A
Farvepatron hedder 8728A

Det må gerne være kompatible patroner, jeg skal bare kunne bestille dem over nettet, til en hurtig levering.
Avatar billede blakpatroner Nybegynder
30. december 2004 - 14:36 #1
Jeg har selv fundet en orginal sort patron til en pris af 160,-kr inklusiv levering. Derfor skal prisen være væsentlig mindre end 160 kr for at jeg uddeler point
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 15:01 #2
Dette her firma har endnu ikke skuffet mig, tværtimod!
http://www.refillshoppen.dk/

Godt nytår.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 15:03 #3
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 15:04 #4
Avatar billede blakpatroner Nybegynder
30. december 2004 - 15:06 #5
Har du forsøgt at købe patroner, der er genfyldte? Kan det betale sig?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. december 2004 - 15:13 #6
Nej det har jeg ikke da jeg benytter en ret dyr laserprinter, så det tør jeg simpelthen ikke, men jeg har indtryk af at refill butikken her er ret så seriøs og ved hvad de snakker om, så jeg vil da anbefale dig at rette henvendelse til dem, så får du klar besked.
Avatar billede blakpatroner Nybegynder
30. december 2004 - 15:35 #7
Det firma du henviser til, har en højere pris for levering end det firma jeg selv har fundet. Ved at købe den genfyldte patron sparer jeg 10 kr. Det er for lidt til at vil tage chancen. Hvis jeg køber den anden, er koster det 160, dvs. nøjagtigt det samme som den patron jeg selv har fundet.
  Derfor vil jeg tildele mig selv mine point, efter som jeg har bestilt en patron fra min gamle forhandler.

Farvel
Avatar billede summer Mester
30. december 2004 - 16:01 #8
½ time og så tager du pointene selv :( Jeg kunne nemt give dig forslaget du mangler, men det får du ikke!!