Avatar billede spyzeek Nybegynder
30. december 2004 - 14:32 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Hijack-log til analyse - Har jeg virus??

Hej!
Min computer kommer med en fejlmeddelse, når jeg starter windows - en DLL-fil mangler ved navn Bridge. Kender ingen, der har den, så det lyder lidt mystisk. Har vedlagt en Hijack-log, da jeg fik det anbefalet - håber I kan hjælpe.

På forhånd tak!

Henrik

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\tots.exe
C:\WINDOWS\system32\?hkntfs.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
c:\PROGRA~1\NORTON~1\navw32.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\hijackthis.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.xohtxqydwsgkfqfhopjzb.com/U1dE6d21wIjEniQM2IWntG9YHaKeA1gkmT6R1Ri7Csfuwa4pgeR2ah3vqoE08fp9.html
R3 - URLSearchHook: (no name) - {20EC3D2D-33C1-4C9D-BC37-C2D500688DA2} - C:\Programmer\TV Media\TvmBho.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {535CD443-62D1-600C-A2A9-34C6F663C6C6} - C:\WINDOWS\system32\nytije.dll
O2 - BHO: (no name) - {86ED2541-B81A-B017-2EB9-381BC76F03B4} - C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\SURFCO~1\citymp3.exe
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.02.3000.1002\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {DD2ED0E7-25C4-B44F-7880-23FD03BA9B78} - C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\SURFCO~1\PlayLink.exe (file missing)
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpdtlk02.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD05] c:\Programmer\HP\{45B6180B-DCAB-4093-8EE8-6164457517F0}\hphupd05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Aminova WordSeeker] "C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\Controller.exe" SHORTCUT
O4 - HKLM\..\Run: [jump size mp3 dupe] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\itchchinjumpsize\inside data.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "C:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\system32\bridge.dll",Load
O4 - HKLM\..\Run: [TV Media] C:\Programmer\TV Media\Tvm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mixdrivebrowseteam] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\chin draw mix drive\chic browse.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Frag01] C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\VGAAUD~1\htm does.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TV Media] C:\Programmer\TV Media\Tvm.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Retu] C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\tots.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Dvbtlto] C:\WINDOWS\system32\?hkntfs.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O16 - DPF: {15AD4789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/DownloadsUnlimited/ie/bridge-c283.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.8.cab
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
Avatar billede kalp Novice
30. december 2004 - 14:38 #1
Kigger den igennem
Avatar billede kalp Novice
30. december 2004 - 14:48 #2
okay der er en del så er lige ved at skrive hvad du skal gøre.. slette osv
Avatar billede kalp Novice
30. december 2004 - 14:59 #3
Først slår du system gendannelse fra...

Går ud fra du ved hvad denne er selv?
C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\tots.exe

Sæt hak i disse og vælge fixed checked i hijackthis

O4 - HKCU\..\Run: [Dvbtlto] C:\WINDOWS\system32\?hkntfs.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.xohtxqydwsgkfqfhopjzb.com/U1dE6d21wIjEniQM2IWntG9YHaKeA1gkmT6R1Ri7Csfuwa4pgeR2ah3vqoE08fp9.html

O4 - HKLM\..\Run: [TV Media] C:\Programmer\TV Media\Tvm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\system32\bridge.dll",Load
O4 - HKCU\..\Run: [TV Media] C:\Programmer\TV Media\Tvm.exe

Genstart i fejlsikret tilstand og find denne fil og slet den
C:\WINDOWS\system32\?hkntfs.exe
og denne
O2 - BHO: (no name) - {535CD443-62D1-600C-A2A9-34C6F663C6C6} - C:\WINDOWS\system32\nytije.dll

slet denne mappe samt filer
R3 - URLSearchHook: (no name) - {20EC3D2D-33C1-4C9D-BC37-C2D500688DA2} - C:\Programmer\TV Media\TvmBho.dll

Du bør overveje at afinstallere BearShare..

Du kan klare det hele i fejlsikret tilstand hvis du vil.. når du er færdig smider du en ny log herind
Avatar billede kalp Novice
30. december 2004 - 15:10 #4
skal på arbejde nu.. men hjælper dig videre efter 19:15ca.

husk også lige at slette midlertidige internetfiler..

1. Klik på Funktioner - Internetindstillinger

2. Under midlertidige filer, klik på Slet cookies

3. Under midlertidige filer, klik på slet filer – sæt flueben i slet alt offline indhold

4. Under Oversigten, klik på ryd oversigten

5. Klik på ok.

Tøm din papirkurv.
Avatar billede spyzeek Nybegynder
30. december 2004 - 16:00 #5
Ok, tak - har gjort som du sagde...

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\tots.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.tskyznetpilmhhynddvdtjgyl.org/U1dE6d21wIjEniQM2IWntG9YHaKeA1gkmT6R1Ri7Cse4Sr/XFltzqh3vqoE08fp9.html
R3 - URLSearchHook: (no name) - {20EC3D2D-33C1-4C9D-BC37-C2D500688DA2} - C:\Programmer\TV Media\TvmBho.dll (file missing)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {535CD443-62D1-600C-A2A9-34C6F663C6C6} - C:\WINDOWS\system32\nytije.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {86ED2541-B81A-B017-2EB9-381BC76F03B4} - C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\SURFCO~1\citymp3.exe
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.02.3000.1002\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {DD2ED0E7-25C4-B44F-7880-23FD03BA9B78} - C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\SURFCO~1\PlayLink.exe (file missing)
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpdtlk02.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD05] c:\Programmer\HP\{45B6180B-DCAB-4093-8EE8-6164457517F0}\hphupd05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Aminova WordSeeker] "C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\Controller.exe" SHORTCUT
O4 - HKLM\..\Run: [jump size mp3 dupe] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\itchchinjumpsize\inside data.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [mixdrivebrowseteam] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\chin draw mix drive\chic browse.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TV Media] C:\Programmer\TV Media\Tvm.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [Yahoo! Pager] C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ypager.exe -quiet
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Frag01] C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\VGAAUD~1\htm does.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Retu] C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\tots.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TV Media] C:\Programmer\TV Media\Tvm.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O16 - DPF: {15AD4789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/DownloadsUnlimited/ie/bridge-c283.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.8.cab
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. december 2004 - 16:55 #6
Hent og gem denne engangsscanner på dit skrivebord - vent med at køre den, KUN gemme.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Udfør følgende:

Åbn en mappe, (lige gyldigt hvilken) klik i menuen øverst oppe på Funktioner > Mappeindstillinger > Vis
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler" (bare klik <Ok> til en eventuel advarsel)
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper"
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper", tryk Ok og luk mappen.

Opret en ny mappe på skrivebordet og læg HijackThis-filen i den (programmet skal køres inde fra mappen).
Så genstarter du i fejlsikker tilstand (tryk på <F8> når maskinen starter op, lige inden den begynder at indlæse Windows) og kører programmet HijackThis.
Sæt flueben ud for linierne listet herunder. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned (også mappen du åbnede for at køre HijackThis). Det er meget vigtigt, at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue (din Internet browser) når du har markeret filerne. Nu må du fixe > Klik på <Fix cheked>.
-------------------------------------------------------------------------------------

Her er linierne du skal fixe. HUSK at dobbelttjekke så ALT kommer med:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.tskyznetpilmhhynddvdtjgyl.org/U1dE6d21wIjEniQM2IWntG9YHaKeA1gkmT6R1Ri7Cse4Sr/XFltzqh3vqoE08fp9.html

R3 - URLSearchHook: (no name) - {20EC3D2D-33C1-4C9D-BC37-C2D500688DA2} - C:\Programmer\TV Media\TvmBho.dll (file missing)

O2 - BHO: (no name) - {535CD443-62D1-600C-A2A9-34C6F663C6C6} - C:\WINDOWS\system32\nytije.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {86ED2541-B81A-B017-2EB9-381BC76F03B4} - C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\SURFCO~1\citymp3.exe
O2 - BHO: (no name) - {DD2ED0E7-25C4-B44F-7880-23FD03BA9B78} - C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\SURFCO~1\PlayLink.exe (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [jump size mp3 dupe] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\itchchinjumpsize\inside data.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mixdrivebrowseteam] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\chin draw mix drive\chic browse.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TV Media] C:\Programmer\TV Media\Tvm.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Frag01] C:\DOCUME~1\Ejer\APPLIC~1\VGAAUD~1\htm does.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Retu] C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\tots.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TV Media] C:\Programmer\TV Media\Tvm.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)

O16 - DPF: {15AD4789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/DownloadsUnlimited/ie/bridge-c283.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.8.cab
O16 - DPF: {B9191F79-5613-4C76-AA2A-398534BB8999} - http://us.dl1.yimg.com/download.yahoo.com/dl/installs/suite/yautocomplete.cab
-------------------------------------------------------------------------------------

Derefter genstarter du i fejlsikker tilstand - finder og sletter det herunder listede:
Brug evt. Start > Søg > Alle filer og mapper > Under "Flere avancerede indstillinger" skal der være flueben i de tre øverste > Indsæt derefter det listede i feltet og tryk på søg.

C:\WINDOWS\system32\nytije.dll <<< FILEN
C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\tots.exe <<< FILEN

C:\Programmer\TV Media <<< MAPPEN

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\chin draw mix drive <<< MAPPEN
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\itchchinjumpsize <<< MAPPEN
C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\SURFCO.... <<< MAPPEN
C:\Documents and Settings\Ejer\Application Data\VGAAUD.... <<< MAPPEN

Når du har fundet og slettet mapper og filer fortsætter du herunder:
-------------------------------------------------------------------------------------

Kør nu virus-scanneren fra Kaspersky som du hentede i starten (måske skal du også trykke på knappen <Kør> i en "åbn-fil advarsel" fra Windows) og klik derefter på knappen <Unzip>. Nu pakker programmet sig ud til C:\Kaspersky og du skal klikke på knappen <Ok> når det er udpakket, hvorefter programmet starter.
Sæt flueben i følgende:
<Memory>, <Starup Folders>, <Drive>, <Registry>, <System Folders> og <Services>
Sæt prik i følgende:
<All Local Drives> og <Scan All Files>
Klik nu på knappen <Scan Clean>

Derefter genstarter du normalt, scanner med HijackThis, gemmer loggen og kopierer indholdet af den herind *S*
Avatar billede spyzeek Nybegynder
30. december 2004 - 20:59 #7
Så har jeg gjort, hvad I begge har skrevet, og her er resultatet så ;)

Logfile of HijackThis v1.98.2

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\hijackthis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.02.3000.1002\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpdtlk02.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Aminova WordSeeker] "C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\Controller.exe" SHORTCUT
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. december 2004 - 21:02 #8
kalp >
Ta'r du over igen ? -
Jeg ville bare hjælpe mens du ikke var her ;-)
Avatar billede kalp Novice
30. december 2004 - 21:26 #9
Hey med Jer:) Det helt okay Victor-1 jeg ordnede lige en anden log imens men jeg kan godt tage over igen nu:) tak for hjælpen:)
Avatar billede kalp Novice
30. december 2004 - 21:30 #10
skal lige læse igennem fra hvor jeg smuttede:)
Avatar billede kalp Novice
30. december 2004 - 21:52 #11
Denne kan stoppes i msconfig - den bruger bare af computerens ”kræfter” og kan startes via Start > Programmer.
Gå i Start > Kør. Skriv: msconfig > OK. Under fanebladet Start fjerner du vingen ud for:
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup

og

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect

I hijackthis.. sæt flueben idenne og sig Fix Checked
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE

Du kan rense browser cachen

1. Klik på Funktioner - Internetindstillinger

2. Under midlertidige filer, klik på Slet cookies

3. Under midlertidige filer, klik på slet filer – sæt flueben i slet alt offline indhold

4. Under Oversigten, klik på ryd oversigten

5. Klik på ok.

Tøm din papirkurv.

Når du er færdig smider du en ny log fil herind.. vi er ved at være færdige.. vi skal bare sikre din computer og slå systemgendannelse til igen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. januar 2005 - 00:30 #12
Kommer den ny log opretter ?
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 17:32 #13
Ligger et svar så der kan lukkes.. ser ikke ud til der skal laves mere åbenbart
Avatar billede spyzeek Nybegynder
11. februar 2005 - 16:43 #14
Sorry, har haft temmelig travlt med skolen, arbejde osv..

her kommer der en ny log:

Logfile of HijackThis v1.99.0

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\WordSeeker.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\6b6r3c18vgrthd.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Eyeball\Eyeball Chat\EyeballChat.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://letgohome.com/sp.htm?id=632
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://letgohome.com/sp.htm?id=632
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://letgohome.com/sp.htm?id=632
O2 - BHO: (no name) - {467FAEB2-5F5B-4c81-BAE0-2A4752CA7F4E} - C:\WINDOWS\system32\Z88EPH~1.DLL
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpdtlk02.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Aminova WordSeeker] "C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\Controller.exe" SHORTCUT
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Control handler] C:\WINDOWS\system32\6b6r3c18vgrthd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [dnscleaner] C:\WINDOWS\dnscleaner.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Eyeball Chat] "C:\Programmer\Eyeball\Eyeball Chat\EyeballChat.exe" -min
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O15 - Trusted Zone: *.greg-search.com
O20 - AppInit_DLLs: yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect - Symantec Corporation - c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 19:20 #15
Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.
Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer - klik "Fix checked":

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://letgohome.com/sp.htm?id=632
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://letgohome.com/sp.htm?id=632
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://letgohome.com/sp.htm?id=632
O2 - BHO: (no name) - {467FAEB2-5F5B-4c81-BAE0-2A4752CA7F4E} - C:\WINDOWS\system32\Z88EPH~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [dnscleaner] C:\WINDOWS\dnscleaner.exe
O15 - Trusted Zone: *.greg-search.com
O20 - AppInit_DLLs: yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll

Find og slet

Denne fil

C:\WINDOWS\system32\6b6r3c18vgrthd.exe
C:\WINDOWS\dnscleaner.exe

Denne mappe

C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\

Åbn Stifinder, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Slet disse filer

C:\WINDOWS\system32\Z88EPH~1.DLL
søg efter og slet "yl694u1mb3nc89ll.dll"

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Genstart normalt og smid en ny log fil herind
Avatar billede spyzeek Nybegynder
15. februar 2005 - 13:55 #16
Logfile of HijackThis v1.99.0

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\WordSeeker.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Eyeball\Eyeball Chat\EyeballChat.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
O2 - BHO: (no name) - {467FAEB2-5F5B-4c81-BAE0-2A4752CA7F4E} - C:\WINDOWS\system32\W8C6S4~1.DLL
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpdtlk02.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Aminova WordSeeker] "C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\Controller.exe" SHORTCUT
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Control handler] C:\WINDOWS\system32\6b6r3c18vgrthd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Eyeball Chat] "C:\Programmer\Eyeball\Eyeball Chat\EyeballChat.exe" -min
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O20 - AppInit_DLLs: yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect - Symantec Corporation - c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2005 - 14:35 #17
Jeg kigger den igennem
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2005 - 14:42 #18
Først skal du lige hente denne fil: http://www.frip.dk/nimoha/dll.bat
Tryk på Gem, og gem filen et sted, hvor du let kan finde den.

Nu kører du filen
Så åbner Notepad/Notesblok sig
Så skal du kopiere indholdet af dokumentet herind i dit næste indlæg.
Avatar billede spyzeek Nybegynder
15. februar 2005 - 15:02 #19
Disken i drev C er HP_PAVILION
Diskens serienummer er FCDF-A807

Indhold af C:\WINDOWS\System32

10-01-2005  23:19            6.656 5ohc5ech21m7v9ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
10-01-2005  23:19            6.656 6djcxz7w83ciowll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
10-01-2005  23:19            6.656 6iffc11uxub349ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
10-01-2005  23:19            6.656 734oz72ysyymebll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
10-01-2005  23:19            6.656 bo3tnfxm3shrdpll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
10-01-2005  23:19            6.656 gvckv5yebz8okzll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
10-01-2005  23:19            6.656 xcgmmlz5gxcliell.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
10-01-2005  23:19            6.656 xpnmvlkwyvso49ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
10-01-2005  23:19            6.656 yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
              9 fil(er)          59.904 byte
              0 mappe(r)  11.676.164.096 byte ledig
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2005 - 15:10 #20
Det var fint. Lige et øjeblik, så kommer jeg med proceduren. :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2005 - 15:13 #21
Først skal du lige hente følgende programmer:

Virusskanner: http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe (du skal hente den igen, idet den gamle du før har hentet er forældet nu)
CWShredder: http://danborg.org/spy/CWS/cwshredder.exe

Gem dem, vi skal bruge dem senere.
---------------------------------------------
Genstart i fejlsikret tilstand (F8 ved opstart)
------------------------------------------
Nu kører du CWShredder som vi hentede før.
Luk alle vinduer undtagen CWShredder, klik på Fix, den scanner nu, når den er færdig klik på Next, klik på Exit.
-----------------------------------------
Kør en scanning med Hijackthis, så du kan se alle filer.
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, der skal fixes:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://tooncomics.com/enter.htm?id=632
O2 - BHO: (no name) - {467FAEB2-5F5B-4c81-BAE0-2A4752CA7F4E} - C:\WINDOWS\system32\W8C6S4~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Control handler] C:\WINDOWS\system32\6b6r3c18vgrthd.exe
O20 - AppInit_DLLs: yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll

----------------------------------------------------
Så skal vi lige være sikre på at du kan se alle filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
---------------------------------------------------------------
Find og slet følgende:
C:\WINDOWS\system32\W8C6S4~1.DLL
C:\WINDOWS\system32\6b6r3c18vgrthd.exe
C:\Windows\system32\5ohc5ech21m7v9ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
C:\Windows\system32\6djcxz7w83ciowll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
C:\Windows\system32\6iffc11uxub349ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
C:\Windows\system32\734oz72ysyymebll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
C:\Windows\system32\bo3tnfxm3shrdpll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
C:\Windows\system32\gvckv5yebz8okzll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
C:\Windows\system32\xcgmmlz5gxcliell.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
C:\Windows\system32\xpnmvlkwyvso49ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
C:\Windows\system32\yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
---------------------------------------------------
Nu kører du virusskanneren, som du hentede før (stadig i fejlsikret tilstand)
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files
Og så trykker du på Scan Clean
Den skanner nu, og dette kan godt tage et par timer.
-------------------------------
Genstart din computer normalt.
-------------------------------------------------------------------
Du skal også lige hente og installere programmet Ad-aware, hvis du da ikke har det i forvejen (Nyste version: Ad-aware SE 1.05). Opdater det straks efter installationen,inden du kører en scanning med denne. Fjern alt hvad den finder. Programmet samt brugervejledning på dansk finder du her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware

Genstart din computer og kom med en frisk HijackThislog til tjek.
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2005 - 15:16 #22
Det er en proces, der vil tage lidt tid (mwav-scanneren er langsom men effektiv). Jeg vil dog anbefale dig at køre hele processen igennem indenfor kort tid, og helst nogenlunde samlet, idet du ellers risikerer at få nyt snavs ind inden det gamle er ude. Hvis den ligger klar, kan jeg kigge din nye log igennem i morgen.
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2005 - 15:25 #23
Hov forresten -- sorry Kalp. Jeg er vist kommet til at overtage en tråd, som du var i gang med. Jeg havde bare hæftet mig ved at det var victor-1, der havde stået for den før, og han er jo (som du ved) holdt op på E.
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2005 - 15:36 #24
ejvindh>> Overhovedet intet problem! Sidder nemlig på arbejdet og var netop ved, at skrive til spørgeren, at jeg ville se på den når jeg kom hjem engang da jeg så der var kommet et nyt indlæg (en af fordelene ved at være pro medlem *G*) så valgte jeg selvfølgelig bare ikke at poste indlæget eftersom det ville virke lidt dumt hehe så det bare helt i orden.
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2005 - 15:49 #25
Nej, så er der jo ingen skade sket :-)
(iøvrigt får man nu også emails ved nye indlæg i tråde man deltager i, uden at være Pro-medlem...) ;-)
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2005 - 16:05 #26
ejvindh>> Ja selvfølgelig gør man det:) men er man pro er der en lille funktion nede i venstre sider hvor der står "x nye indlæg" dvs. jeg behøver ikke opdatere siden.. den opdatere selv tallet og det var der den ændrede sig til "1 nye indlæg" ;)
Avatar billede spyzeek Nybegynder
15. februar 2005 - 17:38 #27
Logfile of HijackThis v1.99.0

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Eyeball\Eyeball Chat\EyeballChat.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

O2 - BHO: (no name) - {467FAEB2-5F5B-4c81-BAE0-2A4752CA7F4E} - C:\WINDOWS\system32\W8C6S4~1.DLL (file missing)
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpdtlk02.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\HP\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Aminova WordSeeker] "C:\Programmer\Fælles filer\Aminova\WordSeeker\Controller.exe" SHORTCUT
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Eyeball Chat] "C:\Programmer\Eyeball\Eyeball Chat\EyeballChat.exe" -min
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O20 - AppInit_DLLs: yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager - Symantec Corporation - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect - Symantec Corporation - c:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - c:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2005 - 18:45 #28
kigger lige på den nye:)
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2005 - 18:49 #29
Download AboutBuster
http://downloads.subratam.org/AboutBuster.zip

Download killbox
http://www.mdegn.dk/download/KillBox.zip

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.
Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer - klik "Fix checked":

O2 - BHO: (no name) - {467FAEB2-5F5B-4c81-BAE0-2A4752CA7F4E} - C:\WINDOWS\system32\W8C6S4~1.DLL (file missing)
O20 - AppInit_DLLs: yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.

Åbn Stifinder, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Find og slet

Filer

yl694u1mb3nc89ll.dll

Kør aboutBuster 2 gange.

Genstart normalt og smid en ny log fil herind

Har du problemer med at slette den sidste dll fil.. eller ikke kan finde den.. så scan med hijackthis.. og se hvad den hedder ud fra denne linje (hvis den har ændret navn)

O20 - AppInit_DLLs: yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.

find den og slet den.. og selvfølgelig fiks i hijackthis.. hvis du simpelthen ikke må slette den via. killbox vi hentede i starten

og slet den via. det program.
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2005 - 21:58 #30
Inden du begynder med Killbox kunne du måske prøve at gøre følgende: Kopiér den kode du finder hernedenfor (under stregen) ind i notepad/notesblok og gem det på skrivebordet som sletdll.bat
Luk notesblok, og kør sletdll.bat
Kør herefter den dll.bat fil som du kørte ovenfor. Hvis den log-fil der åbnes herved er tom for dll-filer, er der ingen grund til at køre Killbox, og du er mere sikker på at få det hele med. Herefter burde du uden problemer (muligvis efter en genstart af computeren) kunne gå ind i HJT og slette o20-entryen.

sletdll.bat:
---------------------------
c:
cd \windows\system32

attrib -h -s -r 5ohc5ech21m7v9ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
attrib -h -s -r 6djcxz7w83ciowll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
attrib -h -s -r 6iffc11uxub349ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
attrib -h -s -r 734oz72ysyymebll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
attrib -h -s -r bo3tnfxm3shrdpll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
attrib -h -s -r gvckv5yebz8okzll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
attrib -h -s -r xcgmmlz5gxcliell.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
attrib -h -s -r xpnmvlkwyvso49ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
attrib -h -s -r yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll

del /f 5ohc5ech21m7v9ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
del /f 6djcxz7w83ciowll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
del /f 6iffc11uxub349ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
del /f 734oz72ysyymebll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
del /f bo3tnfxm3shrdpll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
del /f gvckv5yebz8okzll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
del /f xcgmmlz5gxcliell.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
del /f xpnmvlkwyvso49ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
del /f yl694u1mb3nc89ll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll.dll
Avatar billede ejvindh Ekspert
21. februar 2005 - 10:02 #31
Spyzeek: Nu har du haft denne tråd åben i snart 2 mdr. Synes du ikke efterhånden det ville være rimeligt at køre en rensning helt til ende, og så få afsluttet tråden?