Avatar billede himmi Nybegynder
29. december 2004 - 23:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til desing af rum.

Jeg vil høre om der er en god grafiker der ude som kan lave et fedt rum til mig.. her er lidt at se efter hvordan det skal se ud.

http://bigup.peecee.lir.dk/pics/35_saadan-her.gif

Rummet skal være:

408 pixels bredt, 374 pixels højt
I formatet .gif eller .jpg
Filstørrelse max 40 kb
Det skal ses oppe fra.

Rummet må gerne indholde nogle gamle slidte sofa'er øl kasser "tuborg" osv. :)
billiard bord hvis det kan laves...
fjernsyn og nogle "damer på vægen"

Håber nogle kan hjælpe da jeg står og skal bruge det...
Avatar billede psychoras Novice
30. december 2004 - 11:14 #1
Han skal højst sandsynligt bruge rummet til denne konkurrence:

http://www.sol.dk/ego/n_dagensnyhed/http://www.n.dk/indhold/konkurrence/baggrund/konkurrence.shtml

Så jeg syntes egentlig i skal lade ham lave det selv hvis han ønsker at deltage.
Avatar billede himmi Nybegynder
30. december 2004 - 11:38 #2
Hvorfor lader du ikke bare være med at svare når du ikke gider hjælpe?
Og er den her side ikke til at få hjælp hvis man ikke kan finde ud af det selv?
Avatar billede psychoras Novice
30. december 2004 - 11:48 #3
Jo, det er lige præcis hvad denne side er til.

Og IKKE til at snyde i konkurrencer.
Avatar billede himmi Nybegynder
30. december 2004 - 17:22 #4
Jeg snyder ikke i konkurrencer?
Der står ikke noget om man ikke må få hjælp?
Så skal du måske selv os have udviklet et program til at lave det i?

eller hvad smarte?
Avatar billede sonnic Juniormester
30. december 2004 - 19:53 #5
Tja himmi, man kan jo altid undres over hvor stor din glæden vil være i at deltage i en konkurrence, når du ikke selv har gjort en indsats.
Du kunne jo for at undgå evt. "misforståelse" ha´fortalt hvad projektet skulle bruges til.
Selvfølgelig hjælper vi alle gerne med grafiske opgaver i dette forum, men hjælp til selvhjælp er altid at foretrække.

Håber du får løst din opgave...

Villy
Avatar billede himmi Nybegynder
30. december 2004 - 21:54 #6
Damn.. Så skal sådan en som mig som ikke fatter en skid af de der 3d programmer.
ikke have en chance for at vinde?

Og jeg står ikke lige med 30.000 til at købe 3d studio max..
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. december 2004 - 21:58 #7
jamn Himmi, sådan kan man jo ikke se på det, altså du kan jo ikke være kvalificeret til at vinde alle konkurencer i verdenen, der er jo netop konkurrence for alle personer, så vælg dem som du har viden og mulighed for at deltage i ?

Hvis en herinde skulle designe et rum for dig, kan du så give mig en grund til at han ikke selv skal deltage i konkurencen med det rum han ellers skulle designe til dig?
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. december 2004 - 03:21 #8
lol det er jo heller ikke det vilde man kan vinde...
Avatar billede himmi Nybegynder
01. januar 2005 - 14:33 #9
LOL!!