Avatar billede kaspergn Nybegynder
29. december 2004 - 16:18 Der er 6 kommentarer

Import af adressekartotek

Hej.
Jeg har eksporteret mine adresser fra mit Outlook i Windows 98 til en fil og brændt den ned.
Nu har jeg installeret Windows 2000, og vil nu importere mine adresser igen. Jeg har derfor overført filen til min computer, fra CDen. Når jeg trykker import i Outlook Express, og vælger filen, så siger den:
"An error occured during the import process. The import process could not be completed."
Kan det have noget at gøre med at min tidligere version var dansk, og denne er engelsk?
Nogle der ved hvad jeg skal gøre for at få adresserne importeret?
Eller findes der et program så jeg kan åbne filen og dermed se mine adresser, så kan jeg indtaste dem manuelt igen!

På forhånd tak.

VH Kasper Gross-Nielsen
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2004 - 17:19 #1
Filen er sikkert skrivebeskyttet.
Fjern skrivebeskyttelsen, og jeg vil tro det funker igen.  c",)
Avatar billede gratis Nybegynder
30. december 2004 - 11:49 #2
kan osse være at der er forskel på Outlook Express versionen fra win 98 til win 2000, har du opdateret din win 2000 installation ?
Avatar billede kaspergn Nybegynder
31. december 2004 - 02:19 #3
Ja det har jeg nu. Men havde jeg ikke på det tidspunkt hvor jeg skrev. Medmindre den automatisk var i gang. Jeg tjekker om den er skrivebeskyttet!
Avatar billede gratis Nybegynder
31. december 2004 - 05:12 #4
ok,Godt Nytår :0)
Avatar billede vejmand Juniormester
12. januar 2005 - 00:34 #5
Har du fået det til at virke?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2005 - 14:04 #6
Er problemet løst, så spørgsmålet kan lukkes?