Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. december 2004 - 09:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

indsæt billede i dokument

ja, hvordan gør jeg egentlig dette?
Jeg har på et a4 ark skrevet en ansøgning og ønsker at kunne indsætte et fotobillede nede i højre hjørne af dokumentet lidt ind mod midten. Men det kniber med at få det placeret lige præcis der hvor jeg vil have det. Jeg har tilpasset størrelsen på skrifttypen (times new romen - str. 14)

Håber på et godt tip.
Avatar billede lhr Nybegynder
29. december 2004 - 10:08 #1
>Tekstboks >indsæt billed. så kan du flytte det som det passer dig.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. december 2004 - 10:20 #2
Det har jeg prøvet, men forsøger mig lige igen.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. december 2004 - 10:24 #3
Så virkede det! Tak for hjælpen ihr, smider du lige et svar for point.
Godt nytår!
Avatar billede hcma Novice
29. december 2004 - 14:09 #4
det bedste er at indsætte billedet i sidehoved/-fod da du så frit kan flytte rundt med det, og så evt. højreklikke på det -> Formater billede -> Layout og vælg det du vil have.
Avatar billede lhr Nybegynder
29. december 2004 - 15:26 #5
Øøh Ny her (LHR skal det læses) Jeg håber at dette er at smide et svar??
Avatar billede hcma Novice
29. december 2004 - 18:39 #6
lhr >>  velkommen (men du er da ikke helt ny. har bare ikke deltaget i så mange spørgsmål/tråde)
Du smed et svar, så nu er det bare op til jeanette18 om at acceptere det, så du kan få dine point.
Her er forresten en side du bør læse som "ny" på eksperten.dk
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. december 2004 - 19:35 #7
Catbody du får også tak for tippet!

Godt nytår også til dig:)