Avatar billede mtj111 Novice
28. december 2004 - 15:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af software på Pocket PC

Hej

Hvordan installerer man programmer (og spil) på en Pocket PC (Windows mobile 2003), som man f.eks. har downloadet fra pda.tucows.com?

Hilsen Michael
Avatar billede mtj111 Novice
28. december 2004 - 15:47 #1
Hej igen

Jeg kan se at når man skal downloade, skal man vælge mellem nogle typer. Jeg har en Pocket PC ARM. Hvad er ARM?

Hilsen Michael igen
Avatar billede leifleif Nybegynder
28. december 2004 - 16:18 #2
Arm er tyen på CPU'en. F.eks. den som Ipaq bruger.
Normalt er der en setup.exe fil, der klarer det hele via USB forbindelsen til din PC. Hvis det er .cab filer overfører du dem via Active Sync programmet, hvor du anvender den indbyggede stifinder til at overføre dem med.

mvh/leif b.
Avatar billede mtj111 Novice
28. december 2004 - 16:20 #3
Hej

Tak for svaret!

Vil det sige at jeg skal dobbeltklikke på exe-filen på min "store" computer?

Hilsen Michael
Avatar billede mtj111 Novice
28. december 2004 - 16:22 #4
Jeg har givet dig de 40 point!

Hilsen Michael
Avatar billede leifleif Nybegynder
28. december 2004 - 16:56 #5
Tak for det :-)
Leif B.