Avatar billede codemanager Nybegynder
28. december 2004 - 13:24 Der er 1 løsning

Hjælp til side

Hey....

Jeg sidder og har virkelig brug for hjælp, jeg vil gerne lave sådan en lille hyggelig chat side men kan bare ikke lave et design som "sparker røv" jeg har sys og det hele til det men mangler et design nogle der kan hjælpe mig lidt på vej

Tja, der er ikke så meget chat på den siden ville blive i stil med nationx.dk... hvor bruger har mulighed for og søge efter venner og hvad de ellers vil, men der kommer en lille php chat hvor bruger har mulighed for og skrive privat der skal ikke ligges så meget vægt på chatten men mere på design, det skal være brugervenligt, ment og finde rundt i men alligevel noget man ikke se så tit... målgruppen skal være alle men mest folk mellem 10 og 30 håber dette kan hjælpe lidt
Avatar billede codemanager Nybegynder
07. januar 2005 - 21:00 #1
lukker