Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
28. december 2004 - 07:59 Der er 1 løsning

Website stoerrelse

Kaere eksperter,
Jeg har en hjemmeside paa b-one og haar modtaget en mail om at jeg har overskredet min plads og at jeg skal slette noget for at undgaa at det bliver slettet... Hvis i hvad jeg/b-one mener.

Mit spoergsmaal er nu:
Kan jeg faa en detaljeret udskriftsvisning over alle filer og mapper og hvad de hver isaer fylder? Jeg er i Australien og sidder ved et langsomt modem saa har ikke mulighed for at downloade hele hjemmesiden.
Er der muligvis et php-script eller et ftp program der kan goere det?

Paa forhaand mange tak!
Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
30. december 2004 - 00:38 #1