Avatar billede tofte Juniormester
27. december 2004 - 22:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at modtage expmail via web10

Hej

Jeg vil bare lige høre, om jeg er den eneste som har problemer med at modtage email fra eksperten(eks mail om nye indlæg) på min email fra web10.

Hvis jeg skifter min adresse under indstillinger til en adresse ved et andet hotel virker det fint, men så snart det er min alm adresse ved web10, modtager jeg ingen mails overhovedet. Jeg kan godt modtage mails fra andre afsendere

Er der andre der har det på samme måde.

Rasmus
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. december 2004 - 23:50 #1
Måske de bliver opfattet som spam  -  bare et gæt...
Avatar billede tofte Juniormester
28. december 2004 - 17:55 #2
ja, hvem ved, men det virkede ind til den 22 dec. De skriver at de udelukker mails fra åbne relays, men det skulle også være det hele.

Jeg må lige prøve at have fat i dem, men hvis nu andre havde samme problem er de nok lidt nemmere at overbevise :-)
Avatar billede exp Juniormester
29. december 2004 - 14:55 #3
Har nøjagtig samme problem - har ikke modtaget en eneste mail siden 22. dec - heller ikke fra coadmin-kontoen eller noget som helst :-(
Avatar billede tofte Juniormester
12. januar 2005 - 17:22 #4
Så må jeg hellere til at lukke. Er der nogle der vil have points?
Har oprettet en mailadresse et andet sted som sender alle mine mails fra eksperten videre til min egen, lidt omstændigt men det virker?
Avatar billede tofte Juniormester
17. januar 2005 - 14:03 #5
.